Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عباسی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات خانه احزاب زنجان اظهار کرد: ما در خانه احزاب هفت کمیته اصلی داریم که علاوه بر انتخاب هیات مدیره کمیته‌ها نیز انتخاب شدند.

رئیس خانه احزاب استان زنجان با اشاره به اهداف فعالیت خانه احزاب استان گفت: تقویت اخلاق سیاسی، کارسازی و تقویت مردم‌سالاری دینی، برگزاری همایش، تشویق مردم برای منافع سیاسی، ارتقا و گسترش ‌فرهنگ حزبی، حمایت قانونی، انجام داوری بین احزاب و گروه‌های سیاسی از اهداف فعالیت خانه احزاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی دیگر از اهداف خانه احزاب را مطالبه‌گری اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه احزاب واسط بین مردم و دولت احزاب هستند از این حیث می‌توانند، مطالبه‌گری داشته باشند، البته مطالبه‌گری احزاب باید مطابق اختیارات و همکاری مسوؤلان باشد.

عباسی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری عرضی و طولی است، گفت: برای مثال با وجود تورم یکسان قیمت‌ها یکسان نیست و به مردم گران فروخته می‌شود که باید در این زمینه دولت اورژانسی ورود کند.
وی تصریح کرد: مطالبه‌گری طولی نیز این است که از دولت تکالیف ناموجود را خواست و در این زمینه باید به دولت فرصت بدهیم.
رئیس خانه احزاب استان زنجان درباره انتصابات نیز گفت: انتصابات سهم دولت است و نباید این حق را از آنها گرفت اما از دولت انتظار داریم که انتصابات انقلابی داشته باشد و در زنجان نیز انتظار داریم که افراد جوان را روی کار بیاورند.
عباسی با اشاره به اینکه عدم توجه به اشتغال و اجتماع موجب توسعه سیاسی نخواهد شد، گفت: باید احزاب در این زمینه مورد توجه باشند.
وی با اشاره به اینکه احزاب باید تکلیف‌گرا و دنبال توسعه سیاست باشند، بیان کرد: احزاب برخی در انتخابات دیده شده و سپس به کما می‌روند.

رئیس خانه احزاب استان زنجان همچنین در ارتباط با استاندار جدید زنجان گفت: پس از روی کار آمدن استاندار جدید فعلا جلسه مشترک برگزار نشده است و خواسته ما این است که احزاب را قبول داشته باشند.

وی افزود: البته ما در بحث شهری به روند کند انتخاب شهردار انتقاد داریم هر چند دو ماه فرصت دارند، اما خدر حال حاضر ۴ ماه گذشته است و شهردار زنجان هنوز انتخاب نشده است.

عباسی افزود: این  انتصابات دیرهنگام موجب می‌شود که شهر ما به لحاظ توسعه یافتگی عقب بیافتد، چون ما از همه شهرها عقب هستیم در انتخاب شهردار و به ابن لحاظ عقب هستیم.

رئیس خانه احزاب استان زنجان در خصوص ارتباط با نمایندگان نیز گفت: ما عضو شورای ائتلاف هستیم و از نمایندگان هم پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات مردم هستیم و به همین خاطر به دنبال حل مشکلات هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 42 حزب شناسنامه‌دار در زنجان فعال است، اضافه کرد: همچنین 5 حزب نیز در حال اخذ مجوز فعالیت هستند، که البته بیشتر احزاب اصلاح‌طلب هستند.

انتهای پیام/73005

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رئیس خانه احزاب استان زنجان مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟