Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «احمد مددی» با تبریک صدرنشینی استقلال به هواداران و پیشکسوتان اظهار داشت: در ابتدا فرهاد مجیدی را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می‌کنم. او عادت زشتی دارد و وقتی استقلال می‌برد، عقده‌گشایی می‌کند و وقتی که نتیجه نمی‌گیرد، زبانش بند می‌آید. 

وی در خصوص موضوع جذب شیمبا بیان کرد: با این وجود که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری بودم، اما تمام اقدامات برای جذب شیمبا انجام شده بود اما خود مجیدی هم به خوبی می‌دانست شیمبا قصدی برای آمدن به استقلال ندارد وگرنه همان موقع قرارداد امضا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جذب شیمبا جدی بودیم و حتی آماده بودیم برای او بلیت مستقیم به دوبی بگیریم اما او دیگر پاسخ ما را نداد. ما زودتر از موعد نیز قرارداد اصلی را آماده و برای شیمبا ارسال کردیم اما موضوع این است که بعد از توافق او با استقلال، باشگاه فولاد با توجه به بسته بودن پنجره‌اش، می خواست به هر قیمتی بازیکنانش را حفظ کند و  پیشنهاد بهتری به او داد. شیمبا نیز بعد از دیدن پیشنهاد فولاد تصمیم گرفت دیگر جواب ما را ندهد تا مدت زمان یک هفته‌ای بگذرد و بعد از آن هم با فولاد قرارداد امضا کرد.

مددی ادامه داد: تا زمانی که در استقلال بودم، موفق شدیم تمام بازیکنانی سرمربی را جذب کنیم. بازیکنانی چون امیرحسین حسین زاده، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، رضایی و امین قاسمی نژاد. هواداران یادشان نرفته که مجیدی به خاطر جذب بازیکنانش از مدیریت تشکر کرد اما چند روز بعد و در حالی که در بیمارستان بستری بودم، دوباره انتقاداتش را شروع کرد. معنی این رفتارهای دوگانه مجیدی چیست؟ مجیدی یادش نرفته که بر خلاف عرف و با هزینه‌های گزاف ۸ روز زودتر تیم را به دوبی اعزام کردیم که او بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نداشته باشد، اما او باید توضیح دهد آن هشت روز در دوبی و به ویژه در هتل محل اقامت تیم چه گذشت؟ 

وی ادامه داد: گزارش نهادهای مربوطه مستند است و حتی وزیر ورزش نیز از آن اتفاقات اعلام انزجار کرد. من که در آن روزها بیمار بودم و با کرونا دست و پنجه نرم‌ می کردم اما اگر آن اتفاقات زشت و افتضاحات اردوی دوبی رخ نمی داد و او استقلال را دوست داشت، شاید الهلال را شکست می دادیم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص عدم صدور مجوز حرفه‌ای سازی نیز تصریح کرد: علل و عوامل حذف سرخابی ها از آسیا مشخص هستند و به مجیدی توصیه می‌کنم در مورد کاری که تخصص در آن ندارد اظهار نظر نکند. در این فرصت یکبار دیگر برای تنویر افکار عمومی و هواداران فهیم استقلال عرض می کنم، در سال ۹۹ و در حالی که پیش از ورود بنده هیچ کاری برای حرفه‌ای سازی نشده بود، ظرف یک هفته کار شبانه روزی و با پرداخت بیش از ۵۰ میلیارد تومان بدهی ریالی و ارزی و بارگذاری صدها صفحه مستندات و فرم های مربوطه، توانستیم مجوز حرفه ای سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا اخذ کنیم و اگر مجیدی با استقلال در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیای سال گذشته در عربستان صدرنشین شدند و از گروه مرگ صعود کردند، به دلیل همان چند روز کار شبانه روزی برای اخذ مجوز حرفه ای بود. 

مددی بیان کرد: در سال جاری نیز با توجه به تجربه گذشته، تمامی اقدامات خواسته شده از سوی کمیته حرفه ای سازی مستقر در سازمان لیگ فدراسیون را انجام دادیم و حتی همه بدهی های ارزی و ریالی را پرداخت کردیم. حتی اخیرا هم برای اصلاح صورت های مالی با درخواست مصطفی آجورلو به استقلال کمک کردیم. در پایان صراحتا می گویم؛ برای کسانی که به هرقیمتی دنبال محبوبیت هستند و حرف‌های غلط و بی مبنا از ذهن شان به بیرون می‌آید، متاسفم و به آنان توصیه می کنم مراقب حرف‌های خود باشند.

برچسب‌ها امین قاسمی نژاد احمد مددی باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد احمد مددی باشگاه استقلال امین قاسمی نژاد احمد مددی باشگاه استقلال حرفه ای سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال شامگاه چهارشنبه با تصمیم هیئت مدیره از سمت خود برکنار شد و بر اساس اعلام رئیس هیئت مدیره استقلال، دیگر در این باشگاه سمتی ندارد. ساعتی پس از این تصمیم هیئت مدیره شایعه عجیبی مطرح شد و این بحث در فضای مجازی پیچید که با توجه به تکمیل نشدن فرایند صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال، اخراج شدن مدیرعامل می‌تواند برای آبی‌ها گران تمام شده و احتمال عدم صدور مجوز حرفه‌ای و حذف از لیگ قهرمانان را برایشان به ارمغان بیاورد! البته این شایعه صحت ندارد، چون پیگیری‌های خبر ورزشی و اطلاعاتی که از فدراسیون فوتبال کسب کردیم حکایت از آن دارد که برای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعیین ساختار اهمیت دارد و تغییر افراد هیچ خللی در صدور مجوز ایجاد نمی‌کند.

حتی اگر علاوه بر علی خطیر، همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز برکنار شده یا استعفا بدهند اگر مدارک ارائه شده برای دریافت مجوز حرفه‌ای کامل باشد، هیچ شکلی برای تیم متقاضی ایجاد نمی‌شود و برکنار کردن علی خطیر از بابت صدور مجوز حرفه‌ای استقلال دردسری ایجاد نمی‌کند مگر اینکه این باشگاه پیرامون موارد دیگری نقص پرونده داشته باشد. طبق برنامه قرار است تکلیف مجوز حرفه‌ای استقلال حداکثر تا پنجم خرداد مشخص شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال