Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده آیینی خوان کهگیلویه و بویراحمدی در خصوص راز ماندگاری شهید سلیمانی بیان کرد: یکی از رازهای ماندگاری حاج قاسم عمل کردن به چیزهایی بود که بر زبان می‌آورد و دیگری ارتباط همیشگی او با مردم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خواننده جوان کهگیلویه و بویراحمدی در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص شهید سلیمانی بیان کرد: شخصیت حاج‌قاسم به هیچ عنوان تک‌بعدی نبود با این همه محبوبیتی که بین مردم حتی خارج از کشور داشت، نشان دهنده این است که حاج قاسم فردی کاملاً چند بعدی بود که در ابعاد مختلف شخصیت وی قابل مثال زدن است، حاج قاسم یک شخصیت عادی در یک فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، بین المللی و دفاعی کشور نبود بلکه شخصیتی بود که در تمام وجوهات برتر و اعلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی باب ادامه داد: شهید سلیمانی نمونه بارز یک انسان وارسته بود، یک انسان چند بعدی به معنای تمام کلمه را می توان در حاج قاسم دید به همین خاطر بود افرادی که دید مثبتی به آرمان‌های انقلاب دارند و چه افرادی که شاید گاهی با آرمانهای انقلاب مأنوس نیستند؛ افراد مختلف از جناح ها و سلیقه های مختلف و سنین گوناگون اورا دوست داشتند.

وی افزود: آن قدر حرف و عمل حاج قاسم به معنای واقعی کلمه برای مردم به اثبات رسیده بود که اگر در مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی حرف می‌زد خودش عمل می‌کرد، این مکمل بودن بین حرف و عمل حاج قاسم باعث این شد مردم زیادی حتی در کشورهایی که زبان ما را نمی فهمند، وابسته به حاج قاسم شوند چه برسد به مردم ایران که حاج قاسم خدمات زیادی به این مردم کرد.

باب در خصوص راز ماندگاری شهید سلیمانی بیان کرد: ماندگاری حاج قاسم رمز و رازهای بسیار زیادی دارد یکی از رازهای ماندگاری حاج قاسم عمل کردن به چیزهایی بود که بر زبان می آورد، یکی دیگر از رازهای ماندگار حاج قاسم ارتباط همیشگی او با مردم بود و برخوردی که با افراد مختلف از جمله دختران بدحجاب و جوانای است که شاید زاویه هایی هم داشتند اما هیچ گاه تقابل مستقیم با آن ها نمی کرد.

این خواننده آیینی خوان در پایان گفت: اگر بخواهم بزرگترین شخصیت و ویژگی حاج قاسم را مثال بزنم، " بصیرت " و افق دید بسیار بالای حاج قاسم را مثال می زنم که به معنای کامل انسان کاملاً بصیر و ولایی بود و این ولایت پذیری حاج قاسم باعث شد که در تمام زمینه های زندگی شخصی و اجتماعی اش ظهور و بروز پیدا کند؛ این ولایت‌پذیری را هر کسی در وجودش نهادینه کند آنطور که حاج قاسم نهادینه کرد، قطعاً می تواند ادامه دهنده خوبی برای حاج قاسم باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماندگاری حاج قاسم شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد