Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس  و فولاد خوزستان به یاد شهدای چوار ایلام  برگزار می شود.
در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵، هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم های «منتخب چوار» و «منتخب جوانان ایلام» را بمباران نمودند که در این فاجعه دردناک؛ ۹ بازیکن فوتبال، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و دهها نفر به درجه جانبازی نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعه مذکور به عنوان یک حادثه تلخ و جنایتی مشابه آن در جهان وجود ندارد، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت و ایشان در مراسم اولین کنگره شهدای استان ایلام، بر جهانی شدن واقعه چوار و مطرح کردن آن در نهادهای حقوق بشری تاکید نمودند. 

بازی سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان  که با سی و پنجمین سالروز فاجعه بمباران مسابقه فوتبال چوار ایلام مصادف شده است، روز ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با همکاری معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیات فوتبال استان ایلام، باشگاه شهدای چوار و سایر نهادهای مرتبط ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

پدیده مشهد یک - پرسپولیس تهران یک / یحیی به مشهدی ها تاوان پس داد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان