Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان قزوین، با تشکر از همه کسانی که در گذشته در حوزه رسانه ای همکاری کرده و اثرگذار بودند، گفت: ما رسالتی داریم که باید در جهت انتفاع مردم و ارتقای وضعیت معیشتی و اقتصادی تلاش کنیم.

وی گفت: رسانه های مکتوب استان در حوزه اطلاع رسانی موفق بوده اند ولی هزینه بالا و نبود امکانات آنها را با محدودیت مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی افزود: در فضای مجازی نسبت به سایر استانها باید فعالیت فعالان این حوزه تقویت شود و اعتلای آنها در بستر الکترونیکی و مجازی در دستور کار قرار گیرد که هزینه آن کمتر و راندمان بیشتری دارد.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان پیشینه و ریشه قدیمی در حوزه رسانه دارد و رسانه های استان موفق هستند.

اعلایی گفت: ما یک رسالت مشترکی داریم و توجه به ظرفیت های استان رسالت همه ما است و هر چقدر در این مسیر همگراتر باشیم توفیق بیشتری خواهیم داشت.

وی افزود: داشته های استان بسیار زیادتر از نمودهای آن است به عنوان مثال در حوزه معدن ظرفیت های زیادی داریم و فرهنگ، مزیت مطلق استان است و در این بستر همه حوزه های توسعه ای وجود دارد.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان خاطرنشان کرد: این حوزه چنانکه باید معرفی نشده است و باید برای معرفی داشته های بالفعل و بالقوه تلاش کنیم و رسانه های فعال در بستر فضای مجازی در این زمینه بسیار موثر هستند.

وی گفت:  روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰هزار تردد در استان داریم و شاید ۱۰درصد تردد کنندگان در جریان داشته های فرهنگی و گردشگری استان هستند که اگر این مشکل رفع شود نقش موثری در تحقق رونق اقتصادی در استان دارد.

استاندار قزوین با اشاره به نقش رسانه ها در پیگیری مطالبات، افزود: متاسفانه تنها بخشی از تصمیم گیری‌ها در استان انجام می شود و با پیگیری رسانه ها می توان مطالبات ملی را پیگیری و محقق کرد.

اعلایی گفت: مطالبه‌گری حق رسانه‌ها است و مدیران باید پاسخگو باشند؛ اما از رسانه ها انتظار داریم در هنگام قضاوت در مورد افراد واقعیت ها را ببینند و در حوزه مدیران باید واقع گراتر باشند تا باعث آسیب دیدن افراد فعال در این حوزه نباشیم.

وی افزود: اطلاع‌رسانی و ارتباط با مدیران را باید برنامه‌ریزی کنیم و جلسات شورای اطلاع رسانی استان باید منظم و مستمر برگزار شود تا مشکلات مرتفع شود.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: در این شرایط، امیدآفرینی و ارتقای اعتماد مردم به نظام را از رسانه ها انتظار داریم.

اعلایی افزود: دولت تلاش می کند رویه های گذشته را اصلاح کند که در بلندمدت و کوتاه مدت اثر خود را بر اقتصاد و جامعه خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اولویت های استان، گفت: موضوع تامین آب شرب استان را باید در برنامه داشته باشیم و برای افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی و صنعت تلاش کنیم.

46

کد خبر 1590815

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استاندار قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند