Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه فرایند برگزاری مسابقات انتخابی و تشکیل تیم های پایه کاراته جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان کاراته اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی جهان کاراته ۲۰۲۲ در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید(زیر ۲۱ سال) در دو بخش پسران و دختران در آبان ماه ۱۴۰۱ در قونیه ترکیه برگزار می شود و نحوه گزینش ورزشکاران و تشکیل تیم های ملی پایه به نحوه زیر اعلام شد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در لیگ های کاراته وان کشوری با ضریب تاثیر شش و سه، که ضریب تاثیر امتیازات در بولتن مسابقات اعلام میگردد.

۲. حضور در مسابقات قهرمانی کشوری سهمیه ای، که از هر استان در هر رده کاتا و کومیته فقط یک نفر مجاز به شرکت است. (سوم مشترک ندارد)

۳. حضور در مسابقات قهرمانی کشوری آزاد که شرکت در آن برای تمامی کاراته کاها واجد شرایط بلامانع است. به جز پنج نفر برتر رنکینگ کاراته وان و سه نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور که به دلیل مسجل شدن حضورشان در مرحله دوم انتخابی تیم ملی، حق شرکت در این دوره از رقابت ها را ندارند. (سوم مشترک ندارد)

پس از برگزاری کلیه رویداد های فوق در مجموع یازده نفر به مرحله دوم انتخابی تیم ملی راه پیدا میکنند که فرایند برگزاری انتخابی مرحله دوم به شرح زیر است:

نفر اول رنکینگ کاراته وان، نفر اول قهرمانی کشوری سهمیه ای و نفر اول قهرمانی کشوری آزاد (مجموع سه نفر) مستقیم به انتخابی نهایی تیم ملی راه می یابند.

هشت نفر باقی مانده، ابتدا در دو گروه چهار تایی به صورت دوره ای به رقابت پرداخته و نفر اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری جهت تعیین نفر برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در پایان، چهار نفر برتر (کاراته وان، قهرمانی کشوری سهمیه ای، قهرمانی کشوری آزاد، بعلاوه نفر برتر از هشت نفر) به صورت دوره ای به منظور انتخاب نفر نهایی رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی قهرمانی کشوری کاراته وان نفر برتر نفر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی