Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه روسای اتحادیه‌های قاره‌ای و کمیته‌های فدراسیون جهانی تکواندو به منظور همکاری موثرتر توسط این کمیته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسون تکواندو، دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو فعالیت در سال جدید را با شرکت در جلسه مشترک با حضور روسای اتحادیه‌های قاره‌ای و کمیته‌ها آغاز و تاکید کرد که هر فرد نقش مهمی در قدرتمند تر کردن این فدراسیون دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در مراسم افتتاحیه گفت: دلیل تشکیل جلسه امروز ما اهمیت سالی است که پیش رو داریم. بعد از پشت سر گذاشتن دو سال دشوار 2020 و 2021 اکنون سالی فرا رسیده که فدراسیون جهانی تکواندو می‌تواند برنامه‌های خود را از سر بگیرد. این دو سال را بیشتربه فکر کردن و برنامه ریزی سپری کردیم تا بعد از همه گیری ویروس کرونا قدرتمندتردر صحنه حاضر شویم. به همین دلیل از شما می‌خواهم پیش از پیش برای خدمت رسانی بیشتر به اعضاء با یکدیگر همکاری کنیم.

رییس فدراسیون جهانی در خصوص تاثیر فعالیت‌های این فدراسیون اعلام کرد: پنج بخش برنامه ریزی و مالی، ورزش و مدیریت رویدادها، توسعه و ارتباطات میان اعضاء، ارتباطات و اجرا و تحصیلات تکمیلی زیر نظر "یئونگ کانگ سئو" دبیر فدراسیون مدیریت می‌شود.

دراین جلسه روسای اتحادیه‌های قاره‌ای نیز اطلاعاتی شامل تغییرات در سال جدید و تعداد مسابقات قهرمانی جهان در بخش‌های پومسه، نونهالان و نوجوانان را مطرح کردند.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و اهمیت سلامت تکواندوکاران، برگزاری رقابت‌های رقابت‌های قهرمانی جهان بزرگسالان به سه ماهه پایانی سال 2022 موکول شده است. ووشی میزبان این رویداد نیست و به زودی  میزبان جدید معرفی خواهد شد.

10 عضو فدراسیون جهانی تکواندو تاکنون اعلام میزبانی کرده‌اند که پیش بینی ما برگزاری این رقابت‌ها در ماه نوامبر است و به محض مشخص شدن زمان و مکان دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

چو در ادامه گفت: فدراسیون جهانی تکواندو به دنبال ارتقاء سطح مدیریتی و استانداردسازی است و قدردان تمامی همکاری و حمایت‌های شما است. فعالیت‌ها برای برگزاری جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس این فدراسیون در سال آینده در حال برنامه ریزی است.

اولین کارگاه شورای فدراسیون جهانی تکواندو در بانکوک انجام خواهد شد و در صورت وجود محدودیت‌های کرونایی جلسه به صورت مجازی در 28 ژانویه 2022 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس