Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:40:59 GMT

مامور انتظامی که فرشته جان جوان 18 ساله شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۲۵۰۵

مامور انتظامی که فرشته جان جوان 18 ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج  سرهنگ "فرزین جمشیدی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان‌های شهرستان بهمئی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب یکی از منازعین و به صورت اتفاقی در منزل یکی از شهروندان مشاهده کردند جوان ۱۸ ساله با یک عدد شال به قلاب پنکه به صورت حلق آویز قصد خودکشی داشته که سریعاً توسط ماموران با قطع آلات حلق آویز پایین کشیده شد و با خودروی سازمانی به مرکز درمانی شهرستان اعزام که پس از اقدامات فوری پزشکی و مداوا از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه ضمن ابراز خرسندی بی حد و وصف خانواده فرد مذکور و بازتاب گسترده رسانه‌های بومی و محلی، رضایت شهروندان را در پی داشته که در پی آن شهروندان از عملکرد ماموران انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزایش اعتماد مردمی به پلیس را لازمه مشارکت در تولید امنیت دانست و گفت: اعتماد و رضایت مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس می باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پلمب یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در مشهد و رمزگشایی از ۲۸ فقره سرقت از باغ ویلاها خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر توزیع گسترده مواد شوینده با برند تقلبی در سطح شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی کلانتری شهید" هاشمی نژاد" با یک سری کار گسترده اطلاعاتی کارگاه تولید موادشوینده تقلبی را در محدوده شهرک طرق شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سردار نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه به همراه نماینده اداره بهداشت و صمت وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی از محل 500 کیلوگرم پودر لباسشویی فله، 50 کارتن پودر لباسشویی، 120 لیتری مایع دستشویی فله، 10 کارتن مایع ظرفشویی، 3 کارتن صابون 144 تایی، 5 کارتن 6 تایی شامپو، یک مخزن بزرگ برای میکس مواد اولیه، بیش از 2 هزار ظرف 4 لیتری و برچسب تقلبی برندهای معتبر کشف شد.

وی با اشاره به پلمب کارگاه موردنظر، خاطرنشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رمزگشایی 28 فقره سرقت از باغ ویلاهای منطقه خلق آباد

سردار نگهبان گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی از باغ ویلاهای محدوده روستای گلیزدر و جهیزخانه، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری خلق آباد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی میدانی سرقت ها مشخص شد که سارقان شبانه درب و پنجره فلزی و تمامی لوازم با ارزش از قبیل کابینت، سینک ظرفشویی، کابل های برق، پمپ آب، کفکش و لوازم باغبانی را از باغ ویلاهایی که خارج از بافت روستا و فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی بودند سرقت کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری خلق آباد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی به سرنخ هایی از دست داشتن سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت پلاک مخدوش در محدوده سرقت ها دست یافته و تحقیقات فنی خود را در این رابطه آغاز و با رصدهای اطلاعاتی گزارشی مبنی بر تردد متهمان در محدوده روستای "خوش هوا" به دست آمده و بلافاصله ماموران انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی متهمان را در حالی که در زیر یک پل در حال اوراق کردن یک درب بزرگ باغی بودند مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان 32 و 37 ساله که هر دو اعتیاد دارند پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های فنی پلیس به 28 فقره سرقت از باغ ویلاهای محدوده روستای گمیزدر و جهیزخانه و فروش اموال مسروقه به یک ضایعاتی در بولوار شاهنامه اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از انبار ضایعاتی مورد نظر، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان