Web Analytics Made Easy - Statcounter


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، الهیاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی گفت: به منظور بررسی میزان خسارات سیل  به جنوب کرمان سفر کردیم و میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی  به همراه کارشناسان ارزیابی شد امروز  از مزارع کشاورزی شهرستان منوجان بازدید کردیم که میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی این شهرستان ۶۲۴ میلیارد تومان برآورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این بازدید پس از پهنه بندی مناطق مختلف شهرستان و بازدید ارزیابان جهاد کشاورزی از مناطق مختلف، جلسه جمع بندی در فرمانداری برگزار و میزان خسارات وارده به کشاورزان منوجان ۶۲۴ میلیارد تومان تعیین گردید.

الهیاری می‌گوید: این خسارت پس از تامین بودجه در دولت، پرداخت خواهد شد.

او گفت: سیل ۱۳ دیماه در جنوب کرمان به خصوص شهرستان منوجان خسارات گسترده‌ای را به بخش کشاورزی وارد آورد.

معاون اول رئیس جمهور که چند روز قبل به منوجان و مناطق سیل زده جنوب کرمان سفر کرده بود، در جلسه جمع بندی در جیرفت از کمک هزار میلیارد تومانی دولت به سیل زدگان در بخش کشاورزی خبر داده بود.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خسارت سیل بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای رحیم آباد با دو ایستگاه پمپاژ در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد و باشیوه آبگیری اصلاح گالری و چاهک حریمی، ۵۰ هکتار از اراضی مستثنیات این روستا را تحت پوشش قرار داده است
برزگر افزود: میزان مجوز آب این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۳ هزار ۱۵۰ متر لوله گذاری فولادی و با دو ایستگاه پمپاژ با اختلاف ارتفاع ۱۸۰ و ۳۰۰ متر از سطح رودخانه رحیم آباد به اجرا درآمده است
وی ادامه داد: این طرح با ه ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر را مهیا کرد.

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار