Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد کادرفنی پرسپولیس هنوز موفق نشده ضعف های این تیم را در دریافت گل برطرف کند

مرور گل های دریافتی پرسپولیس در لیگ 21 نشان می دهد ضربات ایستگاهی، بلای جان این تیم بوده و عجیب این که فکری برای رفع آن نشده است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس از همان هفته های ابتدایی روی ضربه های ایستگاهی نامطمئن نشان می داد و در حالی که بسیاری معتقد بودند مدافعان این تیم و به ویژه نعمتی و فرجی پرش های بسیار خوبی برای ضربه سر زدن دارند اما این ضعف پرسپولیس همچنان ادامه دارد و تا هفته 14 هنوز برطرف نشده تا مشخص شود مشکل ساختاری است و ضعف روی جایگیری نفرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضعفی که باعث شد پرسپولیس مقابل یک تیم ته جدولی دیگر نیز موفق به پیروزی نشود؛ اول هوادار (زمانی که هوادار با پرسپولیس بازی می کرد جزو تیم های پایین جدول بود) و حالا پدیده. هواداری که پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در ۸ هفته اول لیگ برتر فقط ۲ گل به ثمر رسانده بود و پدیده ای ها نیز قبل از جدال با سرخپوشان پایتخت در ۱۳ بازی، ۳ بار موفق به باز کردن دروازه رقبای شان شده بودند و عجیب این که هر دو موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند؛ آن هم روی گل هایی که به شکل مشابه به ثمر رسیدند!

هوادار، روی یک کرنر و ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را باز کرد و پدیده هم به همین شکل و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

به هر روی ضعف پرسپولیس روی هوا و احساس خطر روی هر ضربه ایستگاهی و کرنر حریف، بیش از هر مساله دیگری در پرسپولیس مشهود بوده و عجیب این که کادرفنی پرسپولیس هنوز راهکاری برای رفع این نقص بزرگ ارائه نداده است. آن هم درحالی که تمامی مدافعان پرسپولیس قدرت سرزنی بالایی دارند و مشکلی روی هوا ندارند. نه فرشاد فرجی و علی نعمتی، نه سیدجلال حسینی و علیرضا ابراهیمی. هرچند ابراهیمی کمتر به میدان فراخوانده شده اما همین که یحیی گل محمدی برای استفاده از ضربات سر، این مدافع را به خط حمله می فرستد نشان می دهد او تبحر خاصی روی جدال های هوایی دارد.

به هر روی مشخص است یحیی گل محمدی کنار مشکلات عدیده فنی تیمش باید این ضعف بزرگ که به پاشنه آشیل تیمش تبدیل شده را نیز برطرف کند چرا که با این شرایط بعید است پرسپولیس بتواند همچون فصل های قبلی به موفقیت برسد.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها شوخی جدید با چماق فیفا! | فدراسیون تعطیل هم شود، ما به جام جهانی می رویم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس گل مهدی طارمی به استوریل (استوریل - پورتو) آنچلوتی: در مورد صحنه پنالتی نظری ندارم چون آن را ندیدم منچستریونایتد در انتظار پوچتینو است / مارکا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم