Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:49:11 GMT

گلی که آقامجتبی را به کلافگی رساند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۲۷۰۴

سرمربی پیکان بعد از گل تساوی تیم آلومینیوم بشدت ناراحت از شاگردانش ناراحت بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در شرایطی روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رسید که اگر 3 امتیاز این مسابقه را کسب می‌کرد، تا رده چهارم جدول رده بندی بالا می‌آمد.


خودروسازان پایتخت در بازی دیروز عملکرد خوبی داشتند و حتی رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک نیز در نشست خبری اعلام کرد پیکان می‌توانست برنده از زمین خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکان گل اول بازی را نیز به ثمر رساند و در ادامه چند موقعیت خوب گلزنی هم داشت که در مهم‌ترینش یکبار ضربه جواد آزاده به تیر دروازه آلومینیوم برخورد کرد.


این شرایط خوب پیکان اما با گل تساوی آلومینیوم که روی یک غافلگیری به ثمر رسید همراه شد. بعد از این گل مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان از شدت ناراحتی کنار زمین به عملکرد بازیکنانش خرده گرفت.

 

 


حسینی که بابت این گل حسابی کلافه شده بود، حرص و جوش زیادی کنار زمین  همراه داشت و افسوس موقعیت هایی را می‌خورد که تیمش از دست داده و دو امتیاز را از دست داده است.


گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر در رفسنجان مقابل مس قرار خواهد گرفت.

مجتبی حسینی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پس از تساوی پرگل 4 بر 4 در وقت قانونی، آلومینیوم در وقت اضافی 6 بر 5 به پیروزی رسید و پرسپولیس در یک بازی دراماتیک مغلوب اراده و تلاش خستگی ناپذیر آلومینیوم اراک شد. اوستون اورونوف در دقیقه 11 گل اول پرسپولیس را زد و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 گل دوم را به ثمر رساند. مهدی لیموچی در دقیقه 85 و شروین بزرگ در دقیقه 5 وقت اضافه نیمه دوم برای آلومینیوم گلزنی کردندو بازی باخته را به تساوی کشاندند. سینا اسدبیگی در دقیقه 94 و عیسی آل کثیر در دقیقه 108 برای پرسپولیس گل زدند اما دوباره شروین بزرگ در دقیقه 111 و علیرضا نقی زاده در دقیقه 121 برای آلومینیوم گلزنی کردند و بازی در وقت اضافه نیز به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و سرخ پوشان را حذف کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم