Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:23:48 GMT

مذاکره مرادی برای فسخ با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۲۷۰۶

مذاکره مرادی برای فسخ با استقلال

بازیکن استقلال بعد از صحبتی که صبح امروز در محل تمرین این تیم با فرهاد مجیدی داشت، برای فسخ با باشگاه به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی که دومین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد با توجه به اینکه در تفکرات فرهاد مجیدی نتوانست جایگاه ثابتی برای خود به دست بیاورد، قصد جدایی از این تیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی که در این فصل بارها از لیست فرهاد مجیدی خارج شده، در نهایت امروز صبح با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان و برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی، توافق نهایی برای جدایی از این تیم را دنبال کرد.

 

بابک مرادی عصر امروز در باشگاه استقلال حضور خواهد یافت و مذاکرات خود را برای دریافت رضایتنامه با مدیران تیم دنبال خواهد کرد تا رسما از جمع آبی‌پوشان جدا شود. بازیکن استقلال باید دید در نیم فصل دوم با چه تیمی بار دیگر به لیگ برتر بازخواهد گشت.

 

استقلال تهران بابک مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران بابک مرادی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • لبه تیغ
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده