Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:22:30 GMT

به تماشای «هزار توی صدا» بروید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۳۰۴۲

به تماشای «هزار توی صدا» بروید

فیلم مستند «هزار توی صدا» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حاتمی ،روز سه شنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۱۶ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، فیلم مستند «هزار توی صدا» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حاتمی با نگاهی به شاخه ای از موسیقی با محوریت گیتار الکتریک‌ در ایران و با حضور «تایماز » و برخی از نوازندگان  ،آهنگسازان  و پژوهش گر ان موسیقی ، روز سه شنبه ۲۱ دیماه  ساعت ۱۶ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نمایش فیلم، جلسه پرسش و پاسخ برگزار می شود.

ورود  برای عموم آزاد است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی