Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه دانشجویان دختر و پسر به منظور شرکت در سی و یکمین دوره بازی های یونیورسیاد به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات انتخابی مجازی تیم‌ملی پومسه دانشجویان دختر و پسر به منظور حضور در سی و یکمین دوره بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، مسابقات انتخابی پومسه دانشجویان به صورت مجازی برابر شرایط زیر برگزار می شود.

فرم های اجرایی

فرم کوم کانگ فرم پیونگ وون فرم ابداعی کامل (مدت زمان فرم ابداعی 90 تا 100 ثانیه با موزیک مناسب و بدون کلام است)

هر شرکت کننده می بایست هر سه فرم فوق را اجرا کند و ملاک انتخاب مجموع امتیازات سه فرم است.

نکات مهم در مورد ضبط فیلم های اجرای فرم

حتماً می بایست از لباس تکواندو (توبوک) سفید یا رنگ استاندارد رده سنی استفاده شود و استفاده از لباس متفرقه ممنوع است. کلیه بانوان باید از ساق پا و مقنعه استفاده نموده و با رعایت کامل شئونات اسلامی و پوشش اسلامی فیلم های خود را تهیه نمایند. قبل از اجرای فرم حتماً می بایست با صدای بلند و رسا این مشخصات را بیان نمایید: 1- نام و نام خانوادگی 2- شماره دانشجویی 3- نام دانشگاه 4- کد ملی

تاکید می گردد همه مشخصات فوق در هر فیلم اعلام گردد.

حجم فایل های ارسالی کمتر از 40 مگابایت باشد. فیلم ارسالی باید با صدا و یک تکه ( بدون وقفه و تدوین کامپیوتری) باشد. هر کدام از 3 فرم باید در فیلم جداگانه ضبط گردد (از ضبط 2 یا 3 فرم در یک فیلم خودداری گردد) تصویر برداری باید به صورت افقی و از روبروی ورزشکار باشد. در صورتی که هر قسمت از بدن ورزشکار در ویدیو نباشد 3/0 امتیاز از هر حرکت پوم کسر می گردد.

راهنمای ارسال و بارگذاری فیلم در اپلیکیشن Teakapp

ابتدا باید اپلیکیشن Teakapp را از “پلی استور” برای کاربران اندروید و “سیب اپ” برای کاربران آیفون دریافت کنید. پس از نصب برنامه با شماره همراه خود وارد شوید و ثبت نام نمایید. در صفحه اصلی اپلیکیشن وارد بخش “آزمون و رویدادهای آنلاین” شوید. بر روی دسته بندی “مسابقات آنلاین” کلیک کنید. “مسابقات پومسه دانشجویان کشور” را انتخاب کنید. با انتخاب بخش آقایان یا بانوان هر سه فرم خود را در یک بخش ارسال نمائید. کد ملی خود را وارد نمائید (برای وارد کردن اعداد حتماً کیبورد خود را انگلیسی کنید) بر روی گزینه بارگذاری کلیک کنید و ویدیوهای خود را از داخل گالری خود انتخاب نموده و سپس دکمه ارسال ویدیو را کلیک کنید. منتظر بارگذاری کامل بمانید و کد پیگیری دریافت کنید. کد پیگیری را تا پایان اعلام نتایج نگه دارید. در صورت بروز مشکل در هر مرحله می توانید از طریق قسمت پشتیبانی و از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ درخواست خود را ارسال نمائید (فقط از طریق ارسال پیام در واتس اپ پیگیری نموده و از تماس تلفنی خود داری نمائید.)

زمان بندی مسابقات

ارسال فیلم های اجرای فرم از طریق اپلیکیشن: از روز دوشنبه - 13 دی ماه تا پایان روز شنبه - 25 دی ماه (به فیلم هایی که بعد از تاریخ فوق ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد)

قضاوت فیلم های ارسالی پسران توسط داوران رسمی فدراسیون: روزیکشنبه - 26 دی ماه  قضاوت فیلم های ارسالی دختران توسط داوران رسمی فدراسیون: روز سه شنبه - 28 دی ماه

نکات مهم

مدال آوران بازی های یونیورسیاد2019 و مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیایی 2020 و 2021 در مرحله دوم انتخابی مسابقه خواهند داد. برای اطلاعات و هماهنگی های بیشتر با آقای نظری با شماره تلفن 09122350524 تماس حاصل فرمائید.

همچنین برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین 1 ژانویه 1996 (11 دی ماه 1374) به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند و دانشجویان باید حداقل کمربند مشکی دان یک داشته و معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه بیمه ورزشی سال جاری را همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط اعلام شده دانشجویان واجد شرایط باید در مهلت تعیین شده نسبت به ارسال فیلم های اجرای فرم از طریق اپلیکیشن Teakapp اقدام نمایند.

سی و یکمین دوره بازی های یونیورسیاد طی روزهای 5 تا 16 تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: پومسه دانشجویان برگزار می شود اجرای فرم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد