Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح آزمایشی هوشمندسازی مدیریت زنجیره انتقال ویروس کرونا در ایستگاه مترو امام خمینی و مرکز بهداشت مهندس نادر تهران کلید خورد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ طرح آزمایشی هوشمندسازی مدیریت زنجیره انتقال ویروس کرونا در کلانشهر تهران کلید خورد. بر همین اساس اجرای این طرح به کمک کیت‌های تشخیص سریع امیکرون، تولید شرکت سلامت الکترونیک برکت به صورت آزمایشی در ایستگاه مترو امام خمینی و مرکز بهداشت مهندس نادر تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در حاشیه بازدید از نحوه اجرای این طرح، بر ضرورت شناسایی و ردیابی هوشمند بیماران تاکید و اظهار کرد: طرح هوشمندسازی مدیریت زنجیره انتقال در چهار بخش اصلی هوشمند سازی بیماریابی، هوشمندسازی ردیابی و رهگیری، هوشمندسازی محدودیت‌ها و قرنطینه، هوشمند سازی کنترل و نظارت انجام می‌پذیرد.

در ادامه سجاد مروجی مدیرعامل شرکت سلامت الکترونیک برکت نیز با اشاره به اینکه شناسایی ویروس در عرض 15 دقیقه به کمک این کیت‌ها امکان پذیر است، گفت: پس از انجام تست، بارکد کیت، کد ملی بیمار، کد ملی نمونه‌گیر و تاریخ و محل نمونه گیری به‌صورت دیجیتال ثبت می‌شود و پس از آن ردیابی افراد مرتبط با فرد آلوده به صورت هوشمند انجام می شود.

به گفته وی، اجرای این طرح زمینه ساز اعمال قرنطینه هوشمند خواهد بود.

آغاز تست گسترده کرونا در شهر 14 میلیونی چین در پی شناسایی 2 مبتلا به اومیکرونموج جدید با کرونای اومیکرون تا چند هفته آینده آغاز می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران بهداشت و درمان ویروس کرونا شهر تهران بهداشت و درمان ویروس کرونا هوشمندسازی مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم