Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:46:34 GMT

آل کثیر همچنان در انتظار پاسخ MRI

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۳۱۲۳

آل کثیر همچنان در انتظار پاسخ MRI

مهاجم پرسپولیس که روز گذشته و در دیدار مقابل پدیده مشهد دچار مصدومیت شد، در انتظار پاسخ تصویربرداری MRI است.

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که در بازی روز گذشته علیرغم تلاشی که برای گشودن دروازه پدیده مشهد داشت، دو فرصت ایده آل تیمش را از دست داد، در جریان این بازی دچار مصدومیت شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آل کثیر که از ناحیه زانوی راست دچار آسیب دیدگی شده در انتظار پاسخ ام آر ای است تا با دریافت آن مراحل درمانی خود را زیر نظر کادرپزشکی دنبال کند.


دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس درباره وضعیت این بازیکن می گوید: آل کثیر از ناحیه زانوی راست دچار آسیب دیدگی شده و بلافاصله هم ام آر آی خود را انجام داد اما هنوز پاسخ آن نیامده است و در انتظار آن هستیم. بعد از دریافت پاسخ ام آر آی می توانیم درباره وضعیت وی و زمان حضورش در تمرینات گروهی نظر بدهیم.

 

پزشک پرسپولیس درباره دیگر مصدومان پرسپولیس نیز به ورزش سه می گوید: عالیشاه و پاکدل همچنان زیر نظر کادرپزشکی هستند و تلاش ما این است تا آنها را برای بازی بعدی در اختیار کادرفنی قرار دهیم.

پرسپولیس تهران عیسی آل کثیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا فرداشب به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت. رم بازی رفت را با شکست 2-0 پشت سر گذاشته بود.

در آستانه این بازی، میله اسویلار، دروازه‌بان رم، همراه دانیله ده‌روسی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسویلار در‌ پاسخ به این سوال که آیا چند ماه قبل پیش‌بینی می‌کرده در چنین جایگاهی باشد، گفت: "بعد از این همه ماه که بازی‌های زیادی انجام دادم، انتظارش را داشتم. من هم مثل بقیه کارم را انجام می‌دهم و همه چیز خوب پیش می‌رود. فردا می‌خواهیم همه با هم یک بازی عالی را به‌عنوان تیم انجام دهیم."

چه احساسی داری؟

شما انتظارش را ندارید اما من برای چنین لحظه‌ای کار می‌کنم. این لحظه به لطف مربی رسیده و خوشحالم. شما فقط به عملکرد انفرادی فکر نمی‌کنید، بلکه می‌خواهم به‌عنوان یک تیم برنده شویم و این کاری است که باید انجام دهیم.

از پنالتی‌زن‌های بایرلورکوزن شناخت داری؟

بله، من از هفته گذشته پنالتی‌های آن‌ها را تماشا کردم اما فردا دوباره آنالیز می‌کنیم چون هرگز نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد.

چه جنبه‌ای در مورد بایر تو را بیشتر نگران می‌کند؟

همانطور که دیده‌اید سرعت زیادی دارند و همچنین بازیکنان آن‌ها برای مدت طولانی کنار هم بازی کرده‌اند. تیم قدرتمندی هستند و 47 بازی است که شکست نخورده‌اند اما ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین کار را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • انتظار اوسمار ویه‌را از کاپیتانهای پرسپولیس
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)