Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان تیراندازی نوجوانان جهان در سن ۱۸ سالگی بر اثر شلیک تصادفی به خود درگذشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور،  کریستین گیلی قهرمان تیراندازی نوجوانان جهان در سن ۱۸ سالگی بر اثر شلیک تصادفی به خود درگذشت. قهرمان تیراندازی اهداف پروازی ایتالیایی پس از انتقال فوری به بیمارستانی در توسکانی شب گذشته درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلی با دوستانش در جنگل  در استان پیزا ایتالیا شکار می کرد. با این حال، پس از خم شدن برای برداشتن فشنگ های تازه، به طور تصادفی یک گلوله به شکم خود شلیک کرد.

دوستان با اورژانس تماس گرفتند و دو آمبولانس در حال حرکت در جنگل بودند. او به بیمارستان منتقل شد و پزشکان بلافاصله او را تحت عمل جراحی قرار دادند اما گیلی به دلیل خونریزی داخلی درگذشت.

لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایتالیا پس از شنیدن این خبر بیانیه ای را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: اکتبر گذشته، بازیکن جوان تیراندازی اهداف پروازی توانست عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاورد. او در ماه می ۲۰۲۱ در مسابقات قهرمانی اروپا در اوجیک در کرواسی در مسابقات انفرادی، تیمی و ترکیبی مدال طلا کسب کرد. از این اتفاق ناگوار برای این ورزشکار آینده دار کشورمان بسیار ناراحت و اندوهگین هستیم و امیدواریم روح او در آرامش باشد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیراندازی اهداف پروازی تیراندازی اهداف پروازی قهرمان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد