Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:08:55 GMT

فرمانده دلاور عملیات نصر در همدان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۳۳۱۳

فرمانده دلاور عملیات نصر در همدان تجلیل شد

گروه استان‌ها ـ مراسم تجلیل از امیر محمد جوادی فرمانده عملیات نصر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان به همت تیپ ۳۱۶ زرهی قهرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

‍ به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرمانده عملیات نصر در استان همدان امیر جوادی با بیان اینکه قدردان سلحشوری‌‌های فرماندهان مقتدر نظامی ایران هستیم اظهار داشت:  امثال امیر سرتیپ دوم محمد جوادی حماسه‌های پرافتخار این سرزمین را رقم‌ زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در یک طراحی از پیش تعیین شده، به دنبال این بود تا انقلاب اسلامی را در‌ همان روزهای اول با شکست مواجه کند افزود: استکبار جهانی، افراد شرور و معاند را در نقاط مختلف کشور به کار گرفت تا با ایجاد بلوا و درگیری، کشور را به سمت تجزیه و به زعم خود انقلاب اسلامی را شکست دهد.

استاندار همدان بیان کرد: یکی از این اقدامات استکبار جهانی در کردستان رخ داد که، ضد انقلابیون را ساماندهی و پشتیبانی کرد تا با اشغال و جداسازی بخشی از سرزمین ایران، از آن به عنوان یک پایگاه علیه جمهوری اسلامی استفاده کند. 

وی با اشاره به اینکه اگر امثال امیر سرتیپ 2 محمد جوادی در آن مقطع، نبودند، سرنوشت انقلاب و نظام نامعلوم بود ادامه داد: دشمنان انقلاب به دنبال ساماندهی یک پایگاه برای مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی بودند. 

این مقام مسئول اظهار داشت:  بی‌شک، اگر مجاهدت‌های امثال امیر جوادی نبود، سنندج به دست استکبار می‌افتاد و انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی متحمل می‌شد. 

قاسمی فرزاد عنوان کرد: وجود فرماندهان بزرگی همچون امیر جوادی باعث شده تا، نه تنها این توطئه، بلکه اقدامات ضد انقلاب در شهرستان‌های دیگری همچون، ترکمن‌صحرا، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان ناکام بماند و به شکست محتوم شود. 

وی افزود: وقتی اقدامات و کوشش‌های ضدانقلابی استکبار جهانی وقتی در اوایل انقلاب با شکست مواجه شد، با همراهی و همکاری صدام حسین، جنگ 8ساله را بر ما تحمیل کرد. 

استاندار همدان بیان کرد: استدلال و خیال باطل آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی این بود که، ایران در اوایل انقلاب دارای یک نیرو یا ارتش منسجمی برای دفاع نیست و ما موفق خواهیم شد که کشور ایران را اشغال کنیم. 

وی با بیان اینکه  آمریکا و دیگر دشمنان غافل از این نکته بودند که، نیروهای ارتش و هوایی معتقد، متدین و مردمی بودند مطرح کرد: امثال امیر محمد جوادی و بخش‌های مختلف نیروهای نظامی در طول 8 سال دفاع مقدس مردانه و جانانه در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند. 

این مقام مسئول گفت:در آن زمان که هنوز بسیج شکل نگرفته بود، نیروهای مردمی از نقاط مختلف کشور حرکت کردند و توانستند در کنار دیگر رزمنده‌ها در 8 سال دفاع مقدس، حماسه پرافتخار این سرزمین را رقم بزنند‌.

وی عنوان کرد: از همه سلحشور‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمنده‌ها در بخش‌های مختلف در طول 8 سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

قاسمی فرزاد ادامه داد:  اقدام بسیار نیک و پسندیده سرهنگ سفری فرمانده تیپ 316 زرهی قهرمان در راستای تجلیل از امیر سرتیپ 2 محمد جوادی و امثالهم، می‌تواند به عنوان یک سنت حسنه در استان و کشور ساری و جاری شود‌.

کتابی که رهبر انقلاب آن را منبع غنی برای تولید فیلم دفاع مقدس توصیف کردنداختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس اسفندماه در شیراز برگزار می‌شودگفت و گوی تسنیم با مادر شهید 12 ساله دفاع مقدس/ شهیدی که وصیت نامه اش را قبل از شهادت ضبط کرد

وی عنوان کرد:باید از همه کسانی که سلحشوری کرده و یا برای ایران عزیز اسلامی خدمت خالصانه کرده‌اند، در حضور خانواده تجلیل و قدردانی شود، تا بدانند که ما پاس می‌داریم‌ و به ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و سلحشوری‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف نظامی ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استکبار جهانی انقلاب اسلامی محمد جوادی امثال امیر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت