Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -حسن بهرام نیا ظهر  در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استانداری ایلام گفت: فرهنگ سازی در رسانه‌ها یکی از راه‌های اصلی برای مبارزه با قاچاق است و باید مضرات و معایب آن برای اقتصاد و اشتغال جوانان در جامعه تبیین شود.

او با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مبارزه با قاچاق گفت: قاچاق باعث بیکاری و تعطیلی کارخانجات می‌شود و همه عوامل دخیل در این زمینه باید با همدلی و همراهی ورود جدی تری نسبت به گذشته در زمینه مبارزه با قاچاق داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام نیا با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق نیازمند روحیه جهادی است گفت: باید روحیه جهادی و فساد ستیزی را بر دیگر موارد مقدم بشماریم و یکی از راه‌های مناسب برای مبارزه با قاچاق حق کشف است که می‌توانیم برای کشف کنندگان قاچاق اختصاص دهیم.

او با اشاره به یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان که در خصوص مبارزه با قاچاق کالا در استان بود اشاره کرد و گفت: در این مصوبه آمده است که دام مازاد استان به طریق قانونی برای صادرات در نظر گرفته شود و با توجه به خشکسالی‌ها، تعدادی از دامداران با کمبود علوفه مواجه شده و مجبورند دام‌های خود را به فروش برسانند لذا باید راهکار قانونی برای فروش دام مازاد و صادرات آن فراهم شود.

بهرام نیا با تأکید بر استفاده از تکنولوژی‌های روز برای مبارزه با قاچاق گفت: جهاد کشاورزی باید به صورت آنلاین تعداد دام‌های سبک و سنگین در استان و کشور را رصد کرده و براین اساس مدیریت کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار ایلام صادرات دام مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری