Web Analytics Made Easy - Statcounter

قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» سیم کارت هوشمند شاتل موبایل که پیش از این و برای نخستین بار در ایران، به طور آزمایشی در ۲۱ استان کشور پیاده‌سازی شده بود، از امروز، در دسترس تمامی مشترکین این اپراتور، در سراسر ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» که برای نخستین بار در ایران، پاییز امسال با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند توسط این اپراتور در چندین استان پیاده سازی شده بود، پس از تحلیل بازخوردها و بهینه سازی زیرساخت های فنی، هم اکنون در دسترس همه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در تمامی استان های کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار و هوشمند به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه و آنتن‌های موجود در موقعیت جغرافیایی محل قرارگیری مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا خودکار و هوشمند و بدون نیاز به هیچگونه تنظیم یا نصب اپلیکیشن اضافه، انتخاب می‌کند.

با پیاده سازی قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل در تمامی استان های کشور می توانند ضمن بهره مندی از فناوری انتخاب هوشمند شبکه، در صورت تمایل از طریق شماره‌گیری کد‌دستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مطلوب خود را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری  3Gو 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه‌ کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت شاتل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: یکی از جشنواره‌های موثر وزارت میراث، جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کرمان بعد از یزد و قزوین سومین استان میزبان این جشنواره است.

سعید شاهرخی ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تشریح همکاری اتاق بازرگانی با میراث فرهنگی و گردشگری استان و در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه رویداد کرمان ۱۴۰۴ در اتاق بازرگانی افزود: اتاق بازرگانی یکی از مهمترین نهادها برای تحقق شعار امسال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: یکی از جشنواره‌های موثر وزارت میراث، جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کرمان بعد از یزد و قزوین سومین استان میزبان این جشنواره است.

وی با اشاره به رقابت کرمان و فارس برای میزبانی از سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی عنوان کرد: برای انتخاب میزبان ۲۵ شاخص مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت قرعه به نام کرمان افتاد. گفتنی است که نقش اتاق بازرگانی استان در انتخاب کرمان به عنوان میزبان بسیار موثر بوده است.

شاهرخی گفت: از دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلید خواهد خورد و احتمالا آبان ماه اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه مفاخر علمی، هنری، موسیقی و رسانه‌ای کشور برای معرفی کرمان بسیج می‌شوند و همه شهرستان‌های استان میزبان این گروه‌ها برای اجرای رویدادها خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: همایش بین المللی راه ابریشم در کرمان و کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در بم، سمینار باستان شناسان ایران در جیرفت و اختتامیه رویداد کتیبه سرباز و رویداد چوگان از جمله رویدادهایی است که امسال در استان کرمان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به وجود حدود ۴۰۰۰ اثر تاریخی استان کرمان در موزه ملی تصریح کرد: امسال اشیاء و عناصر تاریخی استان کرمان که در موزه ملی نگهداری می‌شوند با نظر و انتخاب کارشناسان به استان کرمان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»