Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، مچید غلامپور در جمع مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، اظهار داشت: خوشبختانه زمینه کار و تلاش مضاعف در گراش فراهم است و همه ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم بسیج شود، مردم اگر انگیزه خدمت در مسئولین ببینند کاستی ها را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از عدم برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان گفت: متاسفانه تعدادی از مدیران نسبت به این موضوع اعتنایی ندارند و لازم است مدیران شهرستانی مقیم شهرستان باشند و در گراش نباید مدیر پروازی داشته باشیم.

غلامپور بر استمرار ارائه خدمات و تلاش شبانه روزی از سوی مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا آخرین روز مسئولیت تاکید کرد و افزود: مسئولان همیشه در هر زمان و مکان که هستند باید پاسخگوی مردم باشند و تعییر دولت و نقل و انتقالات مدیران نباید مانع خدمت به مردم شود بلکه مدیران باید این فضا را قدر بدانند و تا دقیقه ۹۰ و حتی در وقت اضافه به خدمتگزاری مشغول باشند و انگیزه خود را از دست ندهند.

فرماندار شهرستان گراش اضافه کرد: بنده به عنوان یک خدمتگذار تا آخرین ثانیه خدمت و مسئولیت در این شهرستان مطالبه خدمت‌رسانی را به مردم دارم چون مردم گلایه دارند و حتی اگر یک ساعت دیگر به حضور و خدمتم در گراش مانده باشد کم‌کاری پسندیده این مردم نیست.

غلامپور با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط اداری زمینه خدمت رسانی موثر‌تر را فراهم می‌کند، گفت: مدیران در جهت خدمت رسانی به مردم وقت خود را معطوف به ساعت کاری نکنند و در صورت ماموریت یا مرخصی نیاز است اطلاع‌رسانی کنند.

وی با توجه به اینکه فاصله آخرین روستا با مرکز شهرستان قریب ۱۵۰ کیلومتر است گفت: نیاز است که از قبل به مردم اطلاع‌رسانی شود تا اهالی روستا‌ها با شرایط اقتصادی امروز و هزینه های رفت‌وآمد برای دیدن یک مدیر در شهرستان بلاتکلیف و سردرگم نشوند.

نماینده دولت در شهرستان گراش بر لزوم حضور بی‌‌واسطه مسئولان در بین مردم و برنامه‌ها و نماز جمعه تاکید کرد و افزود: ظرفیت نماز جمعه شرایط خوبی برای ارائه خدمات نظام در طول ۴۰ سال گذشته به مردم و حضور در کنار مردم و شنیدن درد و دل‌های آنها را فراهم کرده است.

غلامپور تاکید کرد: باید کاری کنیم تا مردم احساس کنند که مسئولین در مشکلات، کنار آنها هستند و از پمپاژ ناامیدی که خواست دشمنان نظام است جلوگیری کنیم.

وی با انتقاد از برخی پاس کاری‌های مدیران در حل مشکلات مردم، افزود: نباید به هیچ وجه مشکلات مردم در بین ادارات و نهاد‌ها پاس کاری شود بلکه لازم است ارتباطات بین دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جامعه تقویت شود. هر کس نمی‌تواند کار کند می‌تواند اعلام کند و قطعا از جوانان توانمند و باانگیزه در امور مدیریتی شهرستان استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان گراش با تاکید بر اینکه با مدیران ضعیف تعارف ندارم، گفت: از مسیر برخورد با مدیران ضعیف ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و از حضور مدیر سست و بی‌انگیزه پوزش می‌طلبیم و قطعا از جوانان توانمند و با انگیزه در امور مدیریتی شهرستان استفاده خواهد شد.

غلامپور با تقدیر از پای کار بودن برخی از مدیران و مسئولین شهرستان گفت: فلسفه وجودی مدیران، خدمت بی‌منت به مردم است و مدیران باانگیزه و پای‌کار حمایت می‌شوند چرا که زمینه رضایت‌مندی مردم افزایش خواهد یافت.

وی با انتقاد از نحوه عملکرد و برخورد برخی مدیران در ستاد بحران و بارش‌های شدید ۱۲ دی ماه، افزود: گاهی عدم توجه یک مدیر باعث می‌شود کار و تلاش جهادی مدیر دیگری‌ام زیر سوال برود که این شایسه مردم و نظام اسلامی نیست البته در کنار این دغدغه و دلخوری خوشبختانه در این شهرستان مدیرانی نیز که تمام وقت در خدمت مردم هستند و با انگیزه ارائه خدمات می‌کنند وجود دارند.

فرماندار شهرستان گراش تقویت زیرساخت‌ها و افزایش امکانات ادارات و نهاد‌های شهرستان را یکی دیگر از دغدغه‌ها خود عنوان کرد و افزود: در کنار کارهای بسیار ارزشمندی که در شهرستان انجام شده است متاسفانه نیازها وکمبودهای نیز وجود دارد که نیاز است رفع شود.

انتهای پیام/ ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیران نالایق مطالبات مردمی فرماندار گراش مجید غلامپور خدمتگزاری شهرستان گراش دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند