Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی هندبال ایران مصاف با تیم‌های ملی اسپانیا و لهستان را سبب هماهنگ‌تر شدن بازیکنان و شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم از سوی کادر فنی عنوان داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ پویا نوروزی‌نژاد، بازیکن پست پخش تیم ملی درباره تورنمنت اسپانیا اظهار داشت: شرکت در چنین تورنمنت‌هایی و تقابل با تیم‌های قدرتمند دنیای هندبال بسیار کمک‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاف با دو تیم برتر اسپانیا و لهستان سبب شد هم از نظر هماهنگی پیش برویم و هم کادر فنی نقاط قوت و ضعف تیم را بسنجد.

وی افزود: بازیکنان بسیار باهم صمیمی هستند و جو اردو بسیار خوب است. ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد و البته تیم از حواشی هم به دور است که این امر می‌تواند در شرایط حساس به تیم ملی کمک کند.

نوروزی‌نژاد در مورد مسابقات قهرمانی آسیا نیز اظهار کرد: شرایط مسابقات آسیایی به دلیل شیوع کرونا خاص و متفاوت از دوره‌های پیشین است، اما از لحاظ فنی تمام تلاش خود را می‌کنیم به آن آمادگی که باید برسیم و شرایط مطلوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از مردم و هواداران هندبال می‌خواهم برام تیم ملی هندبال دعا کنند تا ما نیز بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه‌ای بگیریم که همه را خوشحال کند.

انتهای پیالم

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،در این مسابقات  ۳۰ تیم از 14 استان و ۲۶ شهرستان کشور که دارای معادن و صنایع معدنی هستند به رقابت پرداختند.

آقای مجتبی اسماعیل بیگی ناظر مسابقات دراین زمینه گفت: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنها است.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز برگزارشد و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی افزود: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

آقای علیرضا پژوه مدیرو مسئول برگزاری این مسابقات نیز گفت: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث  از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم و  اخلاق‌مداری هم از مهمترین اهدافی است که  تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان