Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: صرف دعوت در اردوهای آمادگی الزامی برای اعزام به بازی های هانگژو ایجاد نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک؛ چهارمین جلسه ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگ‌ژو ۲۰۲۲ در محل کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، غلام‌رضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، سیما لیموچی نایب رئیس بانوان کمیته، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته، مدیران بین الملل، فنی، مالی و روابط عمومی کمیته و نمایندگان فدراسیون های شرکت کننده در بازی‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، مدیر واحد فنی کمیته ملی پارالمپیک گزارشی از نشست های فنی که با فدراسیون های دارای نماینده در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار شده ارائه کرد و بر اساس این نشست ها و نیز بر اساس پیش بینی شانس مدال برنامه کلی حمایت های کمیته از رشته های اعزامی اعلام و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین اطلاعات دریافتی از این بازی ها توسط واحد بین الملل نیز ارائه شد.   خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز اظهار داشت: از فدراسیون ها درخواست می شود که پیشنهادات خود در خصوص تعداد روزهای در نظر گرفته شده برای اردوهای آمادگی بازی های هانگژو ۲۰۲۲ را به کمیته ارائه نمایند.   وی همچنین تصریح داشت: از فدارسیون های ذیربط می خواهیم که برای ورزشکاران شانس طلای خود در بازی های پاراآسیایی هانگژو برنامه ویژه ای ارائه دهند و کمیته بر اساس برنامه های دریافتی، از این ورزشکاران حمایت خواهد نمود.   رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان داشت: با توجه به اینکه در اردوهای پیش رو امکان دعوت از مربیان متعددی وجود دارد، ذکر این نکته ضروری است که صرف دعوت در اردوهای آمادگی الزامی برای اعزام به بازی های هانگژو ایجاد نمی کند.   خسروی وفا در پایان گفت: از سایر فدراسیون هایی که رشته های جانبازان و معلولین را تحت پوشش گرفته اند درخواست می کنیم که امکانات مورد نیاز ورزشکاران دارای معلولیت را فراهم آوردند و در برگزاری اردوها به مناسب بودن زیرساخت ها برای حضور ورزشکاران دارای معلولیت توجه ویژه نمایند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون ها خسروی وفا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

دیدار شب گذشته دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما حواشی این بازی زیاد بود و حتی یک اخراجی هم داشت.

 

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند