Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نصیری روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری گناباد بعد از انتصاب خود با اشاره این که روحیه کار و تفکر جهادی باید رویکرد مهم مسوولان در خدمت گذاری به مردم قرار داشته باشد افزود: باید از همه ظرفیتهای موجود برای تحقق معیارهای دولت اسلامی در حیطه عمل استفاده کرد.

وی برخورداری از روحیه جهادی در مسوولان را لازمه موفقیت در خدمت به مردم دانست و گفت: هر جا ار تفکر جهادی و بسیجی فاصله گرفتیم از وظایف خود در خدمت واقعی به مردم دور شدیم و هر جا این روحیه در اولویت کار ما قرار داشت به موفقیت دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد با بیان این که اجازه حتی یک مورد ناپاکی در گناباد را نمی دهم گفت: ناپاکی مانند ویروس همه گیر کرونا همه بخشها را درگیر می کند و بدون رودربایستی از این مساله جلوگیری می کنم.

نصیری افزود: فعالیتهای اداری باید مبتنی بر سند تحولی و یا رویکرد تحول گرا و پشتوانه علمی و کارشناسی باشد و مدیران از تجارب افراد با تجربه و پیشکسوتان در فعالیتهای خود بهره بگیرند.

وی اضافه کرد: همه ادارات باید سند تحولی کوتاه مدت و بلند مدت در راستای وظایف خود ترسیم کنند و برنامه ریزی جامعی در این بخش داشته باشند و این مساله  به صورت مستمر از مسوولان دستگاههای اجرایی پیگیری می شئد.

فرماندار گناباد گفت: مدیران باید با پرهیز از اشرافیگری سبک زندگی خود را به سبک زندگی ساده مردم نزدیک کنند و از فکر و توان و ظرفیتهای مردمی در ارایه خدمات و رفع مسائل و مشکلات بهره بگیرند.

نصیری با اشاره به این که من به هیچ عنوان دنبال فعالیتهای همایشی و نمایشی نیستم افزود: مدیران هم باید با پرهیز از این مسایل با روحیه جهادی و حضور همیشگی و خستگی ناپذیر در صحنه خدمت به مردم از هیچ تلاشی برای خدمت صادقانه به آنان دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: ادارات باید سامانه و درگاه و ساز و کاری برای ارتباط مستمر با مردم و انعکاس مسائل و مشکلات آنان در نظر بگیرند و به صورت مستمر پیگیر این معضلات باشند.

فرماندار گناباد با بیان این که من برای اداره گناباد تصدی فرمانداری این شهرستان را قبول نکردم گفت: مهمترین هدف من از پذیرش این مسوولیت ایجاد تحول اساسی در همه بخشها در گناباد است.

نصیری کم آبی به دلیل استمرار خشکسالی سالهای گذشته را از مشکلات مهم گناباد ذکر کرد و خواستار برنامه ریزی جامع برای برون رفع این مشکلات شد.

وی پیشرفت در زمینه های مختلف به خصوص اقتصادی را نیازمند همدلی و همراهی و بهره گیری از ظرفیتهای بخشهای مختلف دانست.

امام جمعه گناباد هم در این نشست گفت: در حالی که در شرایط جنگ و تحریم اقتصادی دشمنان قرار داریم باید با روحیه و کار جهادی برای خدمت به مردم تلاش کرد و کوتاهی کردن در خدمات به مردم به هیچ وجه معنا ندارد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: دولت سیزدهم با برخورداری از این روحیه خستگی ناپذیر وارد میدان خدمت رسانی شده است و همه مسوولان باید این مساله را چراغ راه خود قرار دهند.

رضا نصیری پنجم دی ماه جاری به عنوان فرماندار گناباد معرفی شد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی مشهد فرمانداران گناباد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی مشهد فرمانداران عدالت اجتماعی مشهد فرمانداران گناباد دولت سیزدهم فرماندار گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش باستانی استان یزد با بیان اینکه از کودکی با ورزش باستانی آشنا بودم، اظهار کرد: در آن زمان زورخانه‌ها جایگاه ویژه ای داشت و علما، بازاریان متدین و افراد معتقد در این فضا حضور می‌یافتند و فضا به قدری معنوی و روحانی بود که مردم خود را مکلف به احترام به این مکان می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه سر در ورودی زورخانه‌ها و سر در اتاق طلبه‌ها کوتاه گرفته می‌شد تا کسی که می‌خواهد وارد شود، متواضعانه وارد شود، عنوان کرد: این معماری نشانگر این است که انسان در مرکز علم و ورزش باید اخلاق‌مدار و دارای تواضع و خشوع باشد.

آیت الله ناصری ادامه داد: تواضع در برابر خداوند متعال، جوانمردی و … از جمله خصلت‌هایی بود که در ورزش زورخانه ای وجود داشت و جای خرسندی است که این روحیات هنوز هم در زورخانه‌ها مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: دل سپردن به ائمه اطهار (ع)، معنویتی است که در زورخانه‌ها به شکل پررنگی وجود دارد و این روحیه قابل تقدیر، هر روز در ورزش زورخانه ای در حال تقویت است.

وی ادامه داد: گذشت و جوانمردی که در اثر ورزش باستانی در انسان به وجود می‌آید، ایستادگی در مقابل فساد را افزایش می‌دهد و افرادی غیرتمند در این ورزش تربیت می‌شوند.

آیت الله ناصری عنوان کرد: فرهنگ دینی، غیرت، جوانمردی و ایثار ورزشکاران باستانی مثال زدنی و قابل تقدیر است و داستانها و حکایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این افراد در مبارزات انقلاب نیز از پیشتازان مبارزات بودند، تصریح کرد: ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی‌رود و خدمتگزاری به مردم نیز شاخصه اصلی آنهاست
آیت الله ناصری تاکید کرد: اگر این روحیات به محله‌های ما بیاید و مجدداً در برخی محلات احیا شود، شاهد اتفاقات خوبی در محلات و در میان مردم خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خطاب به ورزشکاران عنوان کرد: روحیات و درس‌های خود را به نسل جوان انتقال دهید و در نظر داشته باشید که هر کدام از شما می‌تواند معلمی برای یک نوجوان باشد و روحیه غیرت، دین مداری و … را در نوجوانان تقویت کنید.

در این مراسم از پیشکسوتان و ورزشکاران موفق در زمینه ورزش باستانی تجلیل شد.

کد خبر 6092047

دیگر خبرها

  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند