Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، پس از دیدار دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تعدادی از لیدرهای نفت مسجد سلیمان که به آبادان رفته بودند، وارد رختکن شده و اقدام به درگیری و ضرب و شتم شاگردان فراز کمالوند کردند.

پس از این اتفاق که بازتاب گسترده‌ای میان اهالی فوتبال داشت، یکی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی حمله به رختکن و کتکاری با بازیکنان را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد همچنین اعلام کرد بازهم این اتفاق رخ خواهد داد!

این لیدر در بخشی از صحبت‌های خودش می‌گوید: "... از خجالت علی عبدالله زاده و دو سه بازیکن دیگر در آمدیم. به خاطر هواداران انتقاد کردیم و آن‌ها در روی ما ایستادند و کتک خوردند! باز هم از این بیشتر کتک می خورند! ولی کسی به ما خط نداده و به خاطر تیم شهر و هواداران این کار را کردیم..."

مشخص نیست متولیان فوتبال کشور به چه کاری مشغولند که شاهد چنین نابسامانی‌هایی هستیم. سازمان لیگ که همواره برای ورود تماشاگران به استادیوم‌ها توپ را به زمین ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت می اندازد، چرا پاسخ روشنی در خصوص حضور لیدرهای تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول نمی‌دهد؟ آیا مسئولان سازمان لیگ خودشان را در به وجود آمدن بی نظمی‌های زیاد مانند اتفاق دیشب که کم و بیش در اکثر مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان وجود دارد، مقصر نمی‌دانند؟

ضمن اینکه جای خالی نظارت مسئولان فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن در برگزاری مسابقات به خوبی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبالی که خودش را موظف به پاسخگویی به مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی در کشور نمی‌داند، آیا اوضاع جامعه تحت مدیریت خودش را نیز نباید کنترل کند؟ شاید بهتر باشد که فدراسیون فوتبال فقط به هماهنگی سفرهای برون مرزی تیم‌ملی و تهیه هواپیمای اختصاصی بپردازد و مدیریت جامعه فوتبال را به نهادهای نظامی و غیره بسپرد تا از این پس شاهد این نباشیم که یک لیدر بدون داشتن تخصص در امور ورزش فوتبال، خودش را محق در مسائل فنی تیم بداند و در نقش سرمربی بازیکنان تیم را بازخواست نکند.

*فیلم تهدید‌های لیدر نفت مسجدسلیمان علیه بازیکنان این تیم را در زیر مشاهده کنید.

 

حجم ویدیو: 3.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 دانلود ویدیو منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خواب سازمان لیگ فوتبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جذاب پرسپولیس در زمستان بودند که در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بودند و نتوانستند مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برودند.

این بازیکن‌ها که این هفته‌ها روی فرم هستند و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده‌اند، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارند.

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش