Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@17:15:50 GMT

غیر رسمی؛ آندره آ کونتی به سمپدوریا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۱۱۲

غیر رسمی؛ آندره آ کونتی به سمپدوریا پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسکای، آندره آ کونتی، بازیکن میلان با انتقال قرضی و به مدت ۶ ماه به سمپدوریا خواهد رفت تا در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کند. مدیر برنامه‌های این بازیکن در حال حاضر در تلاش است تا توافقاتی برای انتقال بلند مدت و دائمی با سران سمپدوریا داشته باشد چرا که قرارداد کونتی در پایان فصل با میلان به پایان می‌رسد و بعد از آن می‌تواند به طور رایگان و به طور دائمی به سمپدوریا بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این از علاقه امپولی به جذب کونتی شنیده می‌شد، اما این علاقه به مذاکرات جدی منجر نشد. کونتی سابقه دو مقطع بازی زیر نظر روبرتو دی آورسا، مربی فعلی سمپدوریا را دارد و زیر نظر این مربی در ویرتوس لانسیانو و همچنین پارما به میدان رفته است و به همین خاطر به انجام این انتقال علاقه نشان داده است.

انتظار می‌رود انجام این انتقال در روز‌های آینده به طور رسمی اعلام شود و شاهد حضور کونتی در ترکیب سمپدوریا باشیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)