Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی گه که مأموریت‌های این سازمان در ۲ سال گذشته، تمرکز روی شبکه امامت و مأموم و تثبیت و تعالی این شبکه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جلسه مجازی تبیین نشست "کوثر هدایت" امروز با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، مدیران کل استان‌های مختلف، معاونین محترم فرهنگی استان و راهیاران استانی، به‌منظور ارائه اهداف و برنامه‌های نشست و گام‌های نهایی مهرواره اوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره هم‌اندیشی مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور با‌عنوان "کوثر هدایت" ابتدای بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. فعال‌سازی و ارتقای شبکه شریکةالامام، ارائه الگوی کامل جامعه‌پردازی مسجد‌محور و نقش بنیاد هدایت در آن، ارتقای دانش و مهارت حل مسئله در شبکه راهیاری، ارتقای دانش و مهارت راهیاری راهیاران شهرستانی، ترمیم نگاه راهیاران به مدل زن تراز انقلاب اسلامی و هم‌عهدی جمعی به منظور تعالی شبکه امامت و مساجد، اهداف دیگری است که بنیاد هدایت در برگزاری این دوره دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام حریزاوی در ابتدای این نشست مجازی با بیان اینکه در سال آینده حرکت جدیدی در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز خواهیم کرد، گفت: این نشست، فصل جدیدی در فعالیت‌ها خواهد داشت. سازمان تبلیغات اسلامی بیش از 2 سال تمرکز روی شبکه امامت و مأمومیت را تجربه کرده است. تثبیت و تعالی این شبکه در دستور کار ما قرار دارد.

مأموریت خانواده‌های مسئولان تبلیغی در مسیر تمدن‌سازی

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: نقش اجتماعی همسران مدیران و دستگاه‌های تبلیغی باید مشخص و تبیین شود؛ مگر می‌شود کسی امام امت باشد اما اهل او چنین نقشی را نداشته باشد و برای او تفاوتی نداشته باشد که دوشادوش همسرش در مقوله امامت نقشی بر عهده بگیرد «وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا».

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، مهرواره اوج را حرکتی به هنگام و ابتکاری در پاسخ به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر به اوج‌رسانی نهضت خدمت‌رسانی مسجد‌محور دانست و گفت: در خلال این مهرواره، اتفاق مهمی که رقم می‌خورد، مسئله به روز‌رسانی اطلاعات و وضعیت مساجد سراسر کشور است و ما در پایان این طرح بانک اطلاعات به روزی در زمینه مسجد خواهیم داشت.

برگزاری نمایشگاه "مسجد جامعه‌پرداز" با محوریت بنیاد هدایت

در بخش دیگر این نشست حجت‌الاسلام میرمحمدیان برگزاری نمایشگاهی مفهومی با موضوع "مسجد جامعه‌پرداز و فن‌آوری حکمرانی نرم محلی" را کارویژه این نشست دانست و اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم برنامه‌ها و گفتمان بنیاد هدایت که در دو سال گذشته تبیین و تشریح شده است را به طور کامل در این نمایشگاه عرضه کنیم و ایده خود را در حوزه جامعه‌پردازی و حکمرانی به طور دقیق ارائه بدهیم.

مدیرعامل بنیاد هدایت افزود: در کنار این نمایشگاه، هر استان نیز یک نمایشگاه خواهد داشت. نمایشگاه استان‌ها سه دیواره دارد که در یکی از دیواره‌ها دو بومی را که در نشست حل می‌کنند، ارائه خواهند کرد و در دیواره دیگر گزارش کارها و آمار فعالیت‌ها به تفکیک شهرستان عرضه می‌شود؛ در این نمایشگاه محصولات رسانه‌ای استان‌ها نیز قابل انتشار خواهد بود.

جایزه ویژه مسابقه فرازخوانی قرآن "مشکات" انگیزه‌‌ای برای حضور بهترین‌های جهان + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسجد سازمان تبلیغات اسلامی مسجد سازمان تبلیغات اسلامی مقام سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام بنیاد هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره فیلم کوثر، علیرضا افشار رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره ملی و نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر و رییس هیات امنای بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش در نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره با تاکید بر ایده‌پردازی‌ و ارایه طرح های جدید و تشکر از همکاری وزارت ارشاد، بنیاد شهید و شهرداری تهران و لزوم همراهی بخش های فرهنگی و اجتماعی برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی‌ هنری گفت: جشنواره فیلم کوثر در پنجمین دوره برگزاری خود می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسایل زنان و طرح رویکردهای متعالی انقلاب اسلامی در زمینه زن و خانواده در جامعه ما ایجاد کند.

فرح‌ روز فاتحی رییس پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر و مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه فارغ از دقت و بررسی تکنیک‌ها، تفاوت این جشنواره با سایر جشنواره‌ها در انتخاب آثار بر مبنای پیام فیلم است، گفت: احتمال فراخوان طرح و فیلمنامه فیلم‌های کوتاه ۱۳۵ ثانیه‌ای وجود دارد. برگزاری نشست‌های موضوعی نیز در دستور کار است تا در کنار اکران فیلم های منتخب، جشنواره از پشتوانه علمی بیشتری برخوردار شود.

مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش در مورد زمان و محل برگزاری این رویداد فرهنگی‌هنری اظهار کرد: این جشنواره، تیر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

در ادامه نشست، ناصر باکیده دبیر جشنواره، غلامرضا منتظمی مدیر بخش بین‌الملل، مریم پوریامین دبیر بخش فرهنگی و چند تن از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره به بیان دیدگاه های خود درباره برگزاری مطلوب و اثر بخش این رویداد پرداختند.

در پایان این نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره متشکل از حسین قنادیان، جواد جباری، علیرضا مزینانی، فرهاد قائمیان، محمد صنعتی، انسیه شاه حسینی، نرگس معدنی پور، محمد کرم اللهی و شهره پیرانی احکام خود را دریافت کردند.

چهارمین دوره جشنواره فیلم کوثر در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و پنجمین دوره این رخداد فرهنگی هنری که نخستین دوره بین المللی آن نیز محسوب می شود پس از ۱۵ سال با فراخوان آثار برتر در زمینه زنان ایثارگر انقلاب و جبهه مقاومت به عنوان الگوی سوم زن مسلمان، در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6091179 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر