Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات روز یکشنبه به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از روزهایی که همچون خورشیدی تابناک در آسمان نیلگون انقلاب می‌درخشد ۱۹ دی سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی است که تاثیر بسزایی در پیروزی نهضت امام راحل داشت.

وی با بیان اینکه حادثه ۱۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است، افزود: این حادثه غیرت دینی و عمق ولایتمداری مردم مسلمان ایران را ثابت و ماهیت رژیم پهلوی و حامیان آن در راس آمریکای جنایتکار را برای جهانیان روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آغاز نهضت امام راحل از شهر مقدس قم بود و این مساله بیانگر آن است که اساس نهضت امام راحل دینی و اسلامی بود و مردم به وضوح فهمیدند که انقلاب حضرت امام یک انقلاب مذهبی نه یک انقلاب مارکسیستی و کمونیستی است.

 ‌وی اظهار داشت: نظام اسلامی عقبه‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا به دست ما رسیده است بنابراین همه ما باید از نتیجه این قیام که نظام اسلامی است پاسداری کرده و همواره پشت سر ولایت فقیه و مرجعیت دینی گام برداریم.

یکی از سرنوشت‌سازترین اعتراضات علیه رژیم پهلوی، قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ خورشیدی بود که در قم برگزار شد.

این قیام در واقع زمینه ساز انقلابی شد که ۱۴ ماه بعد به ثمر نشست و سبب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان قم سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان قم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان قم سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: تامین و شناسایی ۴٣٠ هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن با همکاری ادارات منابع طبیعی، راه و‌شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجاورت روستای دشت انجام شد.   مهدی دونده افزود: بر اساس طراحی انجام شده در این اراضی تعداد پنج هزار و ۶۰۰ قطعه زمین مسکونی جانمایی شده است.   وی ادامه داد: بخشی از این قطعات برای واگذاری به متقاضیان روستایی که در روستا‌های همجوار ثبت نام کرده اند، در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش دیگر برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت شهر نیشابور که علاقمند به مهاجرت معکوس به روستا هستند، در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.   وی با تاکید بر تسریع فرایند انجام کار، از دستگاه‌های متولی خواست تلاش کنند تامین مسکن شهروندان متقاضی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود