Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین- امیر جهانی؛ یکی از مشکلات حال حاضر استقلال این است که حساب این باشگاه مسدود است و آبی‌ها برای پرداخت پول به مشکل خورده‌اند اما دلیل این مساله چیست و چه اتفاقی باعث شده تا حساب باشگاه استقلال مسدود باشد؟‌ داستان از این قرار است که شاکی استقلال شخصی به نام حمید احمدی است که در زمان مدیریت سعادتمند مبلغ دو میلیارد تومان به او قرض داده و چون استقلال نتوانسته این پول را به او برگرداند، این شخص با شکایت خود حساب‌های باشگاه استقلال را بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته عجیب در این مساله این است که مبلغ دو میلیارد تومان به ۹ میلیارد تومان تبدیل شده است چرا که استقلال بابت هر روز دیرکرد در پرداخت این پول باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان پرداخت کند و همین دیرکرد چند ساله باعث شده تا طلب این شخص به ۹ میلیارد تبدیل شود. مساله دیگر این است که در قرارداد طرفین ذکر شده که این پول قرض الحسنه است اما دیرکرد روزانه ۵۰ میلیون تومان را دارد که بیشتر شبیه به رباست تا قرض الحسنه!

با همه این‌ها باشگاه استقلال تا زمانی که نتواند با شاکی خود به توافق برسد حساب‌هایش مسدود خواهد بود و تنها حل این مشکل در حال حاضر می‌تواند به رفع مشکلات استقلال کمک کند. همچنین باشگاه استقلال با توجه به قرارداد عجیب منعقد شده سعادتمند را هم احضار کرده که او نیز باید در خصوص این قرارداد عجیب پاسخگو باشد.

اکنون باید دید نتیجه این قرارداد و بدهی بالای میلیاردی استقلال چه می شود؟

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال پول قرض الحسنه ربا مشکلات باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال