Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی در بازدید سرزده از مناطق سیل زده میناب،چابهار و کنارک ، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت ها در امداد رسانی به هموطنان سیل زده قرار گرفت .

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز یکشنبه (19 دی ماه) در بازدید سرزده از مناطق سیل زده میناب،چابهار و کنارک ، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت ها در امداد رسانی به هموطنان سیل زده قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده کل سپاه در جریان این بازدید  با تقدیر از اقدامات نیروی دریایی سپاه ، سپاه های استانی ، بسیج و گروه های جهادی در یاری رساندن به هموطنان، بر تداوم کمک رسانی تا عادی شدن کامل اوضاع تاکید کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز ضروریات خانه‌های سیل زدگان بسیج می‌شود، گفت: سپاه همراه و همیار مردم است و تا رفع کامل خسارت های سیل در کنار مردم سیل زده خواهد ایستاد و تا بهبود شرایط و رفع مشکلات ناشی از سیل، این مناطق را ترک نخواهد کرد.

وی افزود: با بارش‌های مجدد  امکان دارد مردم دوباره دچار مشکلاتی بشوند ؛ شب‌ها سرد است قرارگاه های تشکیل شده سپاه با فراهم نمودن وسایل گرمایشی  کمک کنند تا مردم اذیت نشوند و شرایط رو به بهبودی و آرامش برود.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد(ع)، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ، گروه‌های جهادی ، ارتش و سایر نهادها  در حال خدمت‌رسانی هستند .

وی تصریح کرد: إن‌شاءالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید برای بازسازی ، بهسازی و ساخت خانه‌های جدید، تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف  مشارکت کنند ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نیز همه امکانات مان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده، بسیج می کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه ابراز داشت: مردم عزیز اصلأ نگران نباشند ما تا آخر پای این مردم نجیب می ایستیم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است.

در ادامه این بازدید سردار تنگسیری گفت:به  مهندسی نیروی دریایی سپاه ابلاغ شد اقدامات لازم برای بهسازی و تعمیر برخی منازل که در سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شدند را از همین امروز آغاز نمایند ؛ تجهیزات و ماشین آلات سنگین مهندسی به منطقه می آیند و اقدامات لازم برای کمک رسانی به مردم تا رفع مشکلات تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سيستان و بلوچستان سیلاب و آب گرفتگی نیروی دریایی سپاه فرمانده کل سپاه سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است

محمد رادمهر فرماندار ویژه شهرستان میناب در حاشیه برگزاری آئین روز شوراها در بخش سندرک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جمهوری اسلامی ایران، شوراها هستند، شوراهایی که قانون اساسی برای تمام سطوح آن را دیده است.

وی افزود: کشور در سطح کلان دارای شوراهای عالی بسیاری است تا تصمیمات مهم ملی از حوزه امنیتی گرفته تا مباحث مرتبط با حوزه تقنین بر اساس خرد جمعی گرفته شود.

معاون استاندار هرمزگان و سرپرست فرمانداری ویژه میناب، عنوان‌کرد: مجالس کشور، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شوراهای استان‌ها، شوراهای شهری و روستایی و حتی هیأت دولت و کارگروه‌های تخصصی استانی بر اساس شورا بودن و خرد جمعی اداره می‌شوند و این از افتخار نظام اسلامی است.

رادمهر تأکید کرد: هنر انقلاب اسلامی این است که در تمام سطوح اعم از شهرها، بخش‌ها و روستاها کار را به دست خود مردم سپرده است و مردم با انتخاب نماینده اراده خود را بر امور حاکم می‌کنند.

وی افزود: در نظام اسلامی گره‌گشایی از کار مردم در اولویت کار مدیران قرار دارد و شوراها و منصوبین شوراها از آن جایی که به نمایندگی از مردم در مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی قرار گرفته‌اند باید اهتمام و مواظبت بیشتری در انجام وظایف محموله داشته باشند و کارها را به احسن وجه پیگیری کنند.

فرماندار ویژه میناب عنوان‌کرد: شوراها حلقه وصل مردم با ارکان حاکمیت هستند و پیوند حاکمیت با مردم را تکامل بخشیده و قوی‌تر می‌شوند؛ انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی مردمی با این ساختار مردم را در تصمیم‌گیری‌ها صاحب نظر قرار داد چرا که برای جامعه پر تراکمی مانند ایران امکان نظر خواهی از تک تک مردم وجود ندارد و مردم بایستی از این طریق اراده خود را به نمایش بگذارند.

رادمهر در پایان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از بدو آغاز به کار افزایش نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها را در اولویت کار خود قرار داده است و سعی کرده حلقه‌های وصل با مردم را تقویت کند، امر مقام معظم در نامگذاری سال و تأکید بر روی مسئله مردمی‌سازی ضمن اینکه تائیدی بر مشی دولت بود تلاش در حوزه مردمی‌سازی را جدی‌تر کرده است.

وی تاکیدکرد: در مجموعه اداری شهرستان میناب، از همه شوراها حمایت خواهیم کرد تا بتوانند مردمی‌سازی را بیش از پیش دنبال کنند از این رو افزایش مشارکت مردم در ابعاد و ساختارهای مختلف جامعه اولویت کارمان در تعامل با شوراها قرار گرفته است تا نشاط در روستاها و شهرهای شهرستان میناب افزایش یابد.

کد خبر 6088919

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد