Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد از افزایش سقف و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه دانشجویی این دانشگاه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، سیدهادی سیدفضلی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش سقف و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق بانک های قرض الحسنه رسالت و مهر ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سقف و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق بانک های قرض الحسنه رسالت و مهر ایران افزایش یافته است، گفت: دانشجویان می توانند از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی تحصیلی 1400-1401 در مقطع کاردانی تا سقف 100 میلیون ریال با بازپرداخت 24 ماهه، کارشناسی تا سقف 150 میلیون ریال با بازپرداخت 36 ماهه، کارشناسی ارشد تا سقف 200 میلیون ریال با بازپرداخت 36 ماهه، دکتری تا سقف 300 میلیون ریال با بازپرداخت 36 ماهه و با نرخ کارمزد 2 الی 3 درصد از تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تمامی تسهیلات با هزینه متقاضی مشمول بیمه عمر مانده بدهکار خواهد بود و افزایش تسهیلات فوق صرفاً به دلیل ایجاد امکان پوشش کامل شهریه بوده، تا دانشجویان بدون دغدغه برای پرداخت شهریه با آرامش خاطر به تحصیلات تکمیلی بپردازند.

 سیدفضلی خاطرنشان کرد: تمامی فرآیندهای مربوط به اخذ تسهیلات بانکی به صورت مکانیزه و غیرحضوری در بستر وب و از طریق سامانه‌ آموزشی دانشگاه و سامانه ساجد به آدرس https://.sajed.iau.ir انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد سقف و مدت بازپرداخت تسهیلات میلیون ریال با بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه دانشگاه آزاد تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری