Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:34:04 GMT

اوج گیری کرونا در کرمان/ ۸۹ نفر بستری شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۵۲۵

اوج گیری کرونا در کرمان/ ۸۹ نفر بستری شدند

سعید صحبتی در گفتگو با مهر اظهارداشت: در حالی که روز گذشته ۲۳ مورد بستری داشتیم طی ۲۴ ساعت گذشته این تعداد به ۸۹ نفر رسیده است که جای نگرانی دارد.

وی همچنین از فوت ۵ نفر به دلیل ابتلاء به کرونا در استان خبر داد و از مردم خواست برای تکمیل پروسه واکسیناسیون هر چه سریع‌تر به مراکز معرفی شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۰۰ هزار و ۲۸۳ نفر تا کنون دوز سوم را تزریق کرده‌اند در حالی که تزریق دوز اول دو میلیون ۱۵۷ هزار و ۲۸۵ نفر بوده است.

صحبتی تاکید کرد که مردم از حضور غیرضروری در تجمعات خودداری و در صورت لزوم برای حضور در مراکز پر جمعیت از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 5395826

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ویروس کرونا قاسم سلیمانی بوشهر خطبه های نماز جمعه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی عکس استانها شهید گمنام ایام فاطمیه کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام تشییع شهدا سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان