Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان ،عبدالنبی سواعدی درنشست شورای هماهنگی مدیران حوزه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران و مسئولان محلی سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت در محل فرمانداری ایذه افزود: درراستای توسعه مهارت آموزی و تسهیل در صدور مجوز خوزستان پیشرو بوده و تاکنون بیش از۲۰۰ مجوز در این استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:از محل تسهیلات تبصره ۱۸،  برای گسترش چتر مهارتی و توسعه آموزشگاه‌های آزاد در مناطق محروم، حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته با اولویت رشته‌های جدید همه آموزشگاه‌های آزاد فعال استان معرفی شده‌اند.
سواعدی اظهار داشت:حدود۴۵۰ فرصت شغلی مهارت محور کم سرمایه با هدف توسعه کارآفرینی و رونق اشتغال احصاء شده است.
وی اضافه کرد:این مشاغل بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال سرمایه نیاز دارد تا فرد آموزش دیده ماهر بتواند شغل خود را به ثمر برساند.
سواعدی ادامه داد: این مشاغل در زمینه مشاغل خانگی، صنایع دستی و تعمیر لوازم خانگی و به ویژه در زمینه آی تی است.  
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان همچنین اظهار داشت:.اعتبار استانی و ملی برای توسعه و تجهیز کارگاه‌های آموزشی به زودی به مراکز ایذه وباغملک تخصیص می یابد و از محل اعتبارات اداره کل نیز اعتباری برای شهرستان تازه تاسیس دزپارت تامین خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:واحد سیارفنی وحرفه‌ای دزپارت با حمایت وپیگیری فرماندار شهرستان وهم افزایی بین بخشی در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
به گفته سواعدی برای تکمیل پروژه مرکز آموزش خواهران ایذه اعتباری از سوی شورای برنامه ریزی شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی از میزبانی باغملک برای برگزاری مسابقات آزادملی مهارت در رشته فناوری خودرو در ایام الله دهه فجرامسال خبر داد و گفت: این میزبانی می‌تواند منشاء تحول در حوزه مهارت آموزی واشتغال در این شهرستان شود.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی باغملک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی باغملک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی باغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، هنر خود را در قالب ۵۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته اند.

ادریس راموز همزمان افزود: دو هزار و ۲۲۰ هنرجو از ۱۲ هنرستان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم هنر‌هایی همچون نقاشی، طراحی و دوخت پوشاک، طراحی جلد کتاب، صنایع دستی دریایی، چرم دوزی، نجاری، جوشکاری، طراحی نرم افزار رایانه‌ای و الکترونیک آثار خود را در برابر دید علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار برگزار شده است که یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاق معرفی شده است افزود: در سومین دوره نمایشگاه مهارت‌های من نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

سومین نمایشگاه مهارت‌های من به مناسبت هفته ملی خلیج فارس، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی قشم پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.

در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران