Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@02:04:48 GMT

رایزنی‌ برای اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۸۲۵

رایزنی‌ برای اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده

کارگردان فیلم سینمایی "عنکبوت" درباره آخرین وضعیت اکران فیلمش گفت: اکران «عنکبوت» بعد از جشنواره چهلم فجر صورت خواهد گرفت و از ۲۷بهمن‌ماه روی پرده خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ایرج‌زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که تیرماه سال ۹۹ مجوز اکرانش را دریافت کرد، با توجه به اخبار منتشر شده، بنا بود تا از ابتدای دی‌ماه امسال روی پرده سینما‌ها برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون با وجود گذشت بیش از دو هفته از زمان اعلام شده، شب گذشته ایرج‌زاد با انتشار پیامی از تاخیر اکران فیلمش خبر داد؛ و در نهایت این کارگردان با اشاره به جلسه صبح (۱۹ دی‌ماه) که با حضور حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت ارزشیابی سازمان سینمایی و کارگردان و تهیه کننده این فیلم برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه در این جلسه بعد از گفتگو‌های انجام شده، سوءتفاهمات و سوءبرداشت‌های پیش آمده برطرف و موانعی که باعث تاخیر اکران فیلم شده بود، حل شد. بر این اساس باتوجه به جلسه شورای صنفی نمایش که این هفته برگزار خواهد شد، اکران «عنکبوت» بعد از جشنواره چهلم فجر صورت خواهد گرفت و از ۲۷بهمن‌ماه روی پرده خواهد رفت.

ایرج‌زاد در بخشی از پیامی که شب گذشته آن را منتشر کرده بود، با انتقاد از شرایط پیش آمده برای فیلمش، با اشاره به اینکه "به نوعی به من گفتند این فیلم را قبل از جشنواره اکران نکنم تا فضا ملتهب نشود! " بیان کرد، در ابتدا با وجود آنکه این فیلم پروانه نمایش داشت، گفتند اثر را برای بازبینی مجدد ارائه دهیم. پس از آن بیان کردند که نهاد دیگری نیز باید آن را بازبینی کند که من خواهش کردم در حضور خودم این اتفاق بیفتد. در نهایت این امکان حاصل نشد و به من به عنوان کارگردان فیلم خبر ندادند و گفتند فیلم اصلاحیه خورده و فقط موارد را به من اطلاع دادند!

در این فیلم محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی‌محمدزاده، میثم دامن‌زه، داود ذاکری و با حضور فرید سجادی حسینی ایفای نقش می‌کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عنکبوت محسن تنابنده ساره بیات ماهور الوند اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...

آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «استودیو هشت» درباره ساخت سریال در تلویزیون به محمدحسین امیدی مجری برنامه بیان کرد: شرایط کاری و اینکه به پول نیاز داشتم باعث شد به تلویزیون بروم. سریال «روزگار قریب» را به خاطر پول ساختم، چون مدتی هر فیلمی می‌ساختم با مشکل اکران مواجه می‌شد.

وی با اشاره به اکران نشدن برخی از آثارش عنوان کرد: این من را با نزول خوار‌ها دچار مشکل کرده بود. پولی از نزول خوار‌ها می‌گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می‌کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند. عیاری با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایش را هم برای حل مسایل مالی ساخته است، بیان کرد: سر «ویلای ساحلی» هم پول نداشتم و در این فیلم شریک هم داشتم.

این کارگردان درباره سریال «۸۷ متر» که قرار بود از پلتفرم‌ها پخش شود، توضیح داد: خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم، اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

سال گذشته مهدی نقویان رییس سیمافیلم اعلام کرد که سریال «۸۷ متر» قرار است در یکی از پلتفرم‌ها به پخش برسد، اما در این مدت هیچ خبری از پخش سریال در پلتفرم‌ها مطرح نشد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حکم ٨ سال حبس یک کارگردان تایید شد
  • عکس‌| واکنش محسن فروزان به انتقادات استقلالی‌ها
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوارها پول می‌گرفتم تا...
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود