Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، حق ثبت اختراع سونی برای این اسکنر سه‌بعدی که می‌تواند اشیاء دنیای واقعی را در واقعیت مجازی قرار دهد، چیز جدیدی نیست.

در واقع، این موضوع به ژوئن سال گذشته بازمی‌گردد، ولی از آنجایی که اداره ثبت اختراع از سونی درخواست کرده است تا اسناد را با جزئیات بیشتر مجددا ارسال کند و شرکت نیز این کار را انجام داده، اعتقاد بر این است که آنها در این تلاش خود بسیار جدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد نشان می‌دهد که اسکنر سه‌بعدی ممکن است برای قرار دادن اشیاء واقعی در دنیای مجازی استفاده شود یا می‌توان از آن برای ترکیب بهتر محیط واقعی با دنیای مجازی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

سونی آماده ورود به بازار جهانی خودروهای برقی است

علاوه بر این، کاربر می‌تواند اشیاء بزرگ‌تر را نیز اسکن کنند. تنها مورد نیاز این است که بتوانید شی مورد نظر را در ۳۶۰ درجه اسکن کنید.

با این حال، از آنجایی که این فقط یک حق ثبت اختراع است، نباید انتظار داشت که این فناوری به این زودی‌ها وارد بازار شود. ضمن اینکه این امکان نیز وجود دارد که هرگز از قلمرو یک اسکنر مفهومی خارج نشود.

کد خبر 648916 برچسب‌ها متاورس اختراع - ثبت شرکت سونی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: متاورس اختراع ثبت شرکت سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی با قدمت چند هزار ساله در شهرستان «چالوس» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم  را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات  شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام  کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

 فرمانده انتظامی  شهرستان چالوس با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند