Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر پدیده در مشهد، شب گذشته به تهران بازگشت و امروز (یکشنبه) در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداخت.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که شب گذشته از مشهد به تهران رسیدند، امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع تمرین، یحیی گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم را برای آن‌ها تشریح کرد.

سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی روز گذشته برابر پدیده، زیر نظر مربی بدنساز تیم با دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی ریکاوری کردند و راهی رختکن شدند.

سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی تمرین ۸۰ دقیقه‌ای و نسبتا سنگینی را در برنامه داشتند و در بخش‌های مختلفی چون؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، حمله به دروازه و مینی فوتبال شرکت داشتند.

محمد شریفی امروز به تمرینات گروهی بازگشت؛ وحدت هنانوف هم زیر نظر مربی بدنساز تیم، برنامه‌های بدنسازی خود را انجام داد.

علی شجاعی، حامد پاکدل و امید عالیشاه نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند. عیسی آل کثیر هم که روز گذشته در بازی برابر پدیده با مصدومیت مواجه شده بود، امروز تمرین نکرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با تمرینات پیش روی خود آماده می‌شود تا روز پنجشنبه در بازی برابر فجر سپاسی از هفته پانزدهم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: فرصت‌سوزی پرسپولیس مقابل پدیده قعرنشین/ زور گل‌محمدی به تیم سابقش نرسید + خلاصه بازی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد شریفی علی شجاعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد شریفی علی شجاعی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان