Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سال 94 در منطقه‌ای از جنوب حلب که کمتر از 24 ساعت از آزادسازی آن از دست داعشی‌ها می‌گذشت، در حال انجام عملیات بودیم، نیروها برای اینکه استراحت و تجدید قوا کنند هر 12 ساعت به صورت چرخشی عوض می‌شدند و من باید به کمک یکی دو نفر دیگر آنها را به محل استراحت برده و نیروهای جدید را جایگزین می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردای آزادسازی آن منطقه بعد از بازگشت از علمیات خط را تحویل گرفتم، منطقه در تیرس داعشی‌‌ها بود، ناچار بودیم ماشین را کنار یکی از دیوارها قرار داده و نیروها را با سختی از ماشین پیاده کنیم تا هدف دشمن قرار نگیرد، در حال پیاده کردن بچه‌ها بودم که ناگهان نگاهم آن سوی دیوار به چهره‌ای آشنا افتاد، فاصله 10 متری بین ما بود، دقیق که نگاه کردم دیدم حاج قاسم با یک بادی مشکی رنگ بر تن سوار بر موتور در حال نگاه کردن به ما بود.

مدافع حرم گفت: با دیدن حاج قاسم به همراه مدافعان حرم به سمت او رفته و دیداری تازه کردیم، بعد از سلام و احوال پرسی به حاج قاسم گفتم: سردار قرار است در استان ما کنگره شهدا برگزار شود، شما هم دعوت هستید، حتما تشریف بیاورید، سردار با لبخندی بر لب و لحنی آرام گفت: بله حتما، بعد از آن گفتم: سردار اینجا تازه آزاد شده امنیت ندارد، ای کاش شما از اینجا به نقطه‌ای امن بروید، سردار خندید و دستی برشانه‌اش زد و گفت: بله می‌دانم دیروز آزاد شده، نگران نباشید.

وی اظهار کرد: سردار به تمام معنا مرد میدان بود، از نزدیک در مناطق جنگی حضور می‌یافت و موضوعات را بررسی می‌کرد، در منطقه‌ای که ما حضور داشتیم، به دلیل ترس در هنگام پیاده کردن نیروها، ماشین را تا جایی که امکان داشت کنار دیوار چسبانده بودیم، اما سردار به همراه یک نفر دیگر سوار بر موتور در آنجا حضور یافته و وضعیت را از نزدیک بررسی می‌کرد، هیچ اسکورت و همراهی هم نداشت.

مدافع حرم افزود: زمانی که تاریخ انقلاب را بررسی می‌کنیم‌ می بینیم که دشمن برای نابودی انقلاب از همان ابتدا با جنگ نظامی وارد میدان شد و پس از ناامیدی در جنگ نظامی، با روش‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب روی آورد که یکی از آنها ترور و شهید کردن نیروهای ارزشی همچون حاج قاسم بود.

عسگری ادامه داد: دشمنان گمان کردند با شهید کردن سردار دل‌ها می‌توانند جبهه مقاومت را از بین ببرند، اما با خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت مقاوم تر از گذشته به حرکت خود ادامه داد و از لحظه‌ای که سردار دلها به شهادت رسید همه جبهه مقاومت برای انتقام از دشمن هم قسم شدند.

وی گفت: مکتب سلیمانی خاموش شدنی نیست، مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب اهل بیت است، شهید سلیمانی یک اسطوره نیست، بلکه یک مکتب و یک تفکر است و دیدیم در مراسم تشییع همه گروه‌ها و احزاب در مراسم شرکت کردند که این ناشی از فطرت پاک انسانی بود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شهيد سليماني محمد عسگري حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر