Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد -رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مسائل و مشکلاتی که تاکسیران‌های مشهد در سالیان متوالی با آن درگیر هستند، بحث بیمه تامین اجتماعی است.

وی گفت: درسنوات گذشته دولت با ایجاد ظرفیتی، تعدادی از تاکسیران‌های که در آن ایام مشغول به فعالیت بودند را در نظام بیمه رانندگان، مشمول بیمه تامین اجتماعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این نظام بیمه‌ رانندگان، ۵۰ درصد حق بیمه را راننده پرداخت کرده و ۵۰ درصد را دولت یارانه داده و کمک می‌کرد، ولی بیش از ۱۰ سال است که این فهرست‌ها بروز نشده و برخی از افراد از شغل تاکسیرانی خارج و افراد جدیدی به این شغل اضافه شدند که بیمه نبوده و در این مدت نیز بیمه نشده‌اند.

فرهمندی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال فرآیند شناسایی و رسیدگی به شکایات تاکسیران‌هایی که حذف می‌شوند به اتمام برسد و هم زمان تاکسیران‌های جدید اضافه و مشمول بیمه تامین اجتماعی و یارانه دولت در این بخش شوند.

 بر اساس برآورد‌ها قریب به ۹۰ درصد تاکسیران‌های شهر مشهد از بیمه بهره‌مند هستند که در سال‌های افزون حدود ۱۰ درصد این آمار تغییر کرده است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حق بیمه رسیدگی به شکایات تاکسیرانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند