Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:07:39 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۵۶۶۰

ورود سامانه بارشی جدید به استان خوزستان

گروه استان‌ها_مدیر کل هواشناسی استان خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان خبردادو گفت:از اواسط روز دوشنبه تا اواخر سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در برخی از نقاط استان وجود دارد. - اخبار استانها -

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم از اهواز با بررسی وضعیت سینوپتیکی و آینده نگری آب و هوای روز دوشنبه استان خوزستان اظهار داشت: تا اواسط روز دوشنبه شاهد جوی پایدار بر استان خواهیم بود و پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه، مه رقیق یا افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با وزش باد در برخی ساعات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی همراه با رعد وبرق از اواسط امروز خبرداد و بیان داشت: مناطق شمالی، شرقی و شهرستان مرکز استان اندیکا، ایذه، باغملک، اهواز، باوی، بهبهان، حسینیه، حمیدیه، دزپارت، رامهرمز، رامشیر، شوشتر، دزفول، کشاورزی اهواز، کارون، گتوند، لالی، مسجد سلیمان، هفتکل جزء مناطق اثر این سامانه خواهند بود.

جولان آلودگی هوا در 4 شهر خوزستان/ خروج سامانه بارشی ‌و ‌افزایش غلظت آلودگی هوا‌استاندار خوزستان: از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه خوزستان بهره می‌گیریمروایت تسنیم از مصائب مردم روستای روزنه استان خوزستان پس از بارندگی

سبزه زاری با اشاره به افزایش 1 تا درجه ای دما در این ایام عنوان داشت: از اواسط روز دوشنبه تا اواخر سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در برخی از نقاط استان وجود دارد.

وی در پایان گفت:هفته گذشته نیز سامانه بارشی بر خوزستان حاکم شد و نقاط مختلف استان شاهد بارندگی‌ قابل ملاحظه بودند.

انتهای پیام/331/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان سامانه بارشی روز دوشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب گفت: پس از فعالیت سامانه بارشی، افت محسوس دمارا در استان همدان شاهد بودیم که با خروج این سامانه دمای هوای بیشتر نقاط استان روزانه بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

او افزود: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تأکید کرد: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر مناطق استان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب تصریح کرد: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است