Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشورمان و سرمربی این تیم، در میان برترین‌های سال ۲۰۲۱ فوتسال جهان قرار گرفته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌ سایت «فوتسال پلنت» نامزدهای برترین تیم ملی فوتسال جهان در سال 2021 از نگاه کارشناسان خود را معرفی کرد که تیم ملی ایران نیز در این فهرست قرار دارد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی و در مرحله یک چهارم نهایی، از دور مسابقات کنار رفت و در جایگاه هفتم رده‌بندی جهانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی ایران نیز نامزد عنوان بهترین مربی سال فوتسال جهان در سال 2021 (جایزه دیمیتری نیکولائو) شد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتسال جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و توانست با کسب عنوان آقای گلی، نقش مهمی در رقم خوردن قهرمانی برای تیم ملی فوتسال ایران داشته باشد، در بازگشت به اسپانیا و بازی برای والدپنیاس هم موفقیت بزرگی را همراه با این باشگاه تجربه کرد و برخلاف سال گذشته به پلی‌آف رسید.

والدپنیاس در حالی که احمدعباسی را در فهرست نفراتش داشت، شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی دور نخست از لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به مصاف تیم رده چهارمی اینتر مویستار رفت و برد مهمی را کسب کرد.

یاران احمدعباسی در دیدار خانگی مقابل اینتر مویستار موفق به کسب پیروزی سه بر یک شدند تا 45 امتیازی شوند، در رتبه هفتم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرند و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور نخست این رقابت‌ها، صعودشان به جمع هشت تیم پایانی در مرحله پلی‌آف را قطعی کنند.

سعید احمدعباسی، فوتسالیست ایرانی والدپنیاس که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا هفت گل به ثمر رسانده، در دیدار مقابل اینتر مویستار نتوانست این کار را انجام بدهد.

پیش از این صعود تیم فوتسال مایورکا پالما با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد به مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا قطعی شده بود که حالا هم احمدعباسی همراه با والدپنیاس به این مهم رسید.

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!