Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز یکشنبه در شورای اداری استان مرکزی افزود: مدیران استان باید با برنامه ریزی مناسب در میان مردم حضور داشته باشند و تغییر راهبری پشت میز نشینی را دنبال کنند.
وی اظهار داشت: وظیفه اول این است که دولتمردان باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و درگیری مسایل روزمره نباید مانعی برای حضور مستمر در بین شهروندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی گفت: از این هفته برنامه جدی و جامعی برای حضور مدیران در میان مردم استان مرکزی وجود دارد و در استانداری یکی از معاونت‌ها وظیفه هماهنگی را برعهده دارد و رسانه‌ها جدول ارتباط مردم با مسولان در حسینه‌ها و مساجد را ارایه خواهند کرد.
مخلص‌الائمه افزود: از این هفته اعضای شورای اداری درب اتاق‌های خود را باز کنند و از پشت میز خارج و به سمت ملاقات‌های مردمی بروند.

وی اظهار داشت: می‌توان سطوح رضایت مندی عمومی در استان مرکزی را با این رفتار حساب شده و با منطق و برنامه کسب کرد.

استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی که با امور جاری استان ارتباط دارند توجه کنند که اکنون اساس نظام برنامه ریزی، مسئله محوری است و برنامه‌های استان با گفتمان مساله محور به سمت جلو حرکت می‌کند.
مخلص‌الائمه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی به دنبال این مهم باشند تا سطح عمومی رضایت‌مندی که آسیب دیده، ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: برخی از دستگاه‌ها نمی‌توانند تکالیف خود را ایفا کنند کمتر مراجعه کننده‌ای است که از عملکرد نظام اداری راضی باشد و در این جمع هم کسی نیست که از عملکرد نظام اداری دفاع کند.
استاندار مرکزی گفت: سرریزی این وضعیت دستگاه‌های اداری به سمت استانداری روانه می‌شود و بخش عمده توان در سکانداری استان صرف موضوعات روزانه می‌شود که باید در دستگاه‌های اجرایی حل و فصل شود.
مخلص‌الائمه افزود: برخی اوقات وقت و انرژی همکاران در استانداری صرف مسایل پیش پاافتاده می‌شود و استانداری وظیفه پارو زدن و قایقرانی سایر دستگاه‌ها را برعهده ندارد بلکه وظیفه اصلی برنامه‌ریزی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.
وی اظهار داشت: استانداری وظیفه سکانداری، هدایت و برنامه‌ریزی را برعهده دارد و باید هماهنگی طرح‌های دولت و نظام را انجام دهد.
مخلص‌الائمه افزود: متاسفانه از روز انتخابات برخی مدیران هیچ سند و قراردادی را امضا نکرده‌اند که پذیرفته نیست.
وی اظهار داشت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه قرار گیرد که در راس آن ارتباطات مردمی است و رویکرد دولت سیزدهم با دولت‌های قبل متفاوت است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری و رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی اظهار داشت: تاریخ این سفرها مشخص نیست و برای پیگیری این مهم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی مسئولیت کارگروهی را برعهده دارند تا اطلاعات طرح‌های نیمه تمام استان جمع آوری شود.

استاندار مرکزی گفت: سایتی با ۲۵۰ کاربری در استان مرکزی طراحی شده تا به شکایات و درخواست مردم در جریان سفر هیات دولت رسیدگی شود.

مخلص‌الائمه در ادامه افزود: احتمال اوج بیماری کووید ۱۹ در کشور وجود دارد و اکنون کشور در مدیریت بیماری موفق شده و شمار جان باختگان و مبتلایان کاهش یافته اما این وضعیت شکننده است.

وی اظهار داشت: با توجه به سویه جدید کووید ۱۹ باید سختگیری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه یابد زیرا در صورتی که موج ششم رخ دهد همزمانی با پایان سال خواهد بود و به کسب و کار و تعطیلات آخر سال آسیب می‌زند.

استاندار مرکزی گفت: باید در تزریق دُز سوم واکسن جدیت صورت گیرد و گروه‌های سنی کمتر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کنترل بیماری همکاری کنند.

مخلص‌الائمه افزود: دستگاه های اجرایی استان باید با ستاد راهبری محرومیت زدایی استان همکاری داشته باشند.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی نیز گفت: مدیریت بهینه و فروش اموال منقول و غیرمنقول در استان مرکزی هدفگذاری شده و با توجه به کمبود منابع دستگاه‌های اجرایی استان، تنها راهکار برون رفت از این مشکلات پس از بررسی همه جانبه، بحث فروش اموال مازاد است.
«سعید ملااسماعیلی» افزود: ساختمان‌هایی در سطح استان وجود دارد که سالیان زیادی بلاتکلیف مانده و مقاومت شدیدی برای فروش این ساختمان‌ها از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد که در راستای افزایش سطح رضایتمندی در سطح استان نیاز است تعامل و همکاری لازم در این راستا انجام شود.
وی بیان داشت: طی ۲ سال و نیم اخیر، ۳۴ ملک در سطح استان شناسایی شده که ۱۹ ملک آماده فروش است و انتظار می‌رود تا پایان سال از فروش این املاک، ۴۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب شود.
سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: فروش اموال استان مرکزی به بهترین رویه و بالاترین قیمت ممکن از جمله دغدغه‌های این اداره است و شناسایی اموال و املاک جدید پس از بررسی میدانی از جمله برنامه هایی است که برای سال آتی هدفگذاری شده است.

در این نشست برخی مدیران جدید استان مرکزی از جمله مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست جهاد کشاورزی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست اقتصاد و دارایی ، دبیر ستاد راهبری محرومیت زدایی، مدیرکل حوزه استاندار، مدیر کل امنیتی، مدیر اتباع خارجی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی معرفی شدند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی دولت سیزدهم استاندار مرکزی گفت مخلص الائمه دستگاه های اجرایی برنامه ریزی استان مرکزی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد

ایسنا/یزد مدیر پایانه بار یزد گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ مورد فرصت شغلی در بخش‌های مختلف پایانه بار از جمله غرفه‌ها، بخش فنی و خدمات رفاهی ایجاد شده است.

«علیرضا مشرف» اظهار کرد: مجموعه پایانه بار یزد در  محور کنارگذر غربی شهر یزد در زمینی به وسعت ۴.۲۶ هکتار از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بخش‌های مختلفی از جمله تیر پارک، پارکینگ اصلی، خرده بار و سایت تجاری است.

وی با بیان این که در بخش تیر پارک و سایت تجاری ۱۷۹ غرفه با کاربری‌های حمل‌ونقل، فنی، خدمات رفاهی و عمومی فعال است، تصریح کرد: هم‌اکنون در غرفه‌های پایانه بار بالغ‌ بر ۲۶۰ نفر و در بخش فنی و خدمات رفاهی بیش از ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مشرف عنوان کرد: علاوه بر غرفه‌های مذکور، دو سالن اعلان بار، مسجد، حمام، خوابگاه عمومی و خوابگاه اختصاصی رانندگان، پایگاه بسیج اصناف، دفاتر انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل، دفتر انتظامات و ساختمان اداری خدمات طب کار، مرکز مخابرات در این پایانه بار ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای سبز، پارکینگ، خیابان‌ها، تأسیسات برق، سرویس بهداشتی، انبارهای خرده بار نیز از جمله دیگر بخش‌های مجموعه پایانه بار یزد است.

مشاور مدیر کل و مدیر پایانه بار یزد با اشاره به این که خدمات پارکینگ خودرویی در تمام روزهای سال انجام می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت اسمی پارکینگ‌های پایانه ۴۷۵ دستگاه کامیون با توقف کامل است که این عدد در شرایط تردد کامیون‌ها تا روزانه ۷۰۰ دستگاه قابل‌ پذیرش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری استان یزد، مشرف در پایان عنوان کرد: نظارت بر حفظ، نگهداری و خدمات‌رسانی در این مجموعه پیش‌ از این بر عهده سازمان راهداری بود که از دهه ۹۰ با توجه به سیاست‌های سازمان متبوع و در راستای برون‌سپاری خدمات، این مسئولیت در قالب قرارداد اجاره بدون اخذ سرقفلی به شرکت‌های مجری طرح خودگردان واگذار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه پایانه بار یزد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • جای یک کتابخانه مرکزی در شهر عالم‌پرور آمل خالی است
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!