Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی محمد بامری شامگاه یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اشتغال وکارآفرینی اظهارداشت: باتوجه به اینکه سالجاری از طرف رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروی جوانی باعث رشد شکوفایی، تولید داخلی، ایجاد اشتغال و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: لازمه برون رفت از مشکلات فعلی زمان‌شناسی و استفاده از تجربیات موفق هست و ما نیازمند تنظیم سند ساماندهی جوانان برای حل و فصل مشکلات جوانان شهرستان هستیم که براساس آن مشکلات توسط کارگروه‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد شناسایی، احصاء و اولویت‌بندی  و سپس برابر وظایفی که دستگاه‌ها دارند نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود
فرماندار دلگان با بیان  اینکه در تدوین این سند موضوعات مهمی همچون ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال و مهارت آموزی، اوقات فراغت و فضای مجازی باید لحاظ شود تصریح کرد: این سند نقشه راه و دستورالعمل مشخص را برای ستاد ساماندهی امور جوانان ایجاد و از موازی کاری‌ دستگاه‌های اجرایی جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مختلفی در قالب اشتغال پایدار روستایی، در شهرستان توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود و دستگاه‌های اجرایی موظفند از این طرح‌ها حمایت کرده و همینطور بانک‌های مستقر در شهرستان نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.

بامری تاکید کرد: تشکیل کمیته استعدادیابی به منظور شناسایی و پرورش جوانان مستعد در زمینه ایجاد اشتغال و اجرای مصوبات برابر جدول زمانبندی مورد تاکید است.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان جوانگرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان جوانگرایی دلگان سیستان و بلوچستان جوانگرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود