Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌جمهور در امر مبارزه با فساد در آیین تودیع و معارفه دبیر سابق و فعلی هیأت عالی گزینش کشور که امروز یکشنبه برگزار شد، با بیان اینکه روال گزینش نباید مانع به کارگیری و جذب نیروهای نخبه و کارآمد شود، گفت: شیوه و ساختار مطالعه و بررسی سوابق و صلاحیت افراد در گزینش نیاز به تحول اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا،  وی تصریح کرد: شاخص‌های گزینش باید با توجه به شعارها و رویکرد دولت سیزدهم بر مبنای روحیه عدالت‌خواهی و به‌ویژه فسادستیزی اصلاح شود و مهم‌ترین ویژگی افراد و مدیران گزینش شده، فسادستیزی آنها باشد.

رییس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری با بیان اینکه رصد و نظارت بر افراد و مدیران پس از گزینش بسیار مهم‌تر از قبل از گزینش آنهاست، متذکر شد: نظارت بر عملکرد یک مدیر و کارمند تأیید شده بسیار مهم‌تر از بررسی صلاحیت اولیه اوست؛ چرا که در این مرحله او امکانات و اختیاراتی دارد که باید بر حسن استفاده از آنها نظارت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان بر همین اساس خطاب به هسته‌های گزینش تأکید کرد که باید با حراست‌ها و دستگاه‌های نظارتی ارتباط مستمر و نزدیک‌تری داشته باشند.

در مراسم تودیع و معارفه دبیر سابق و فعلی هیأت عالی گزینش کشور، حکم انتصاب علی حاجی‌خانی دبیر جدید هیأت عالی گزینش از سوی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به وی اعطا و با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا شهبازی دبیر سابق این هیأت قدردانی شد.

 
 
  
  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری