Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هاشمی، برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی، در  پنجمین سالگرد ارتحال  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: حملات صورت گرفته به مرحوم هاشمی رفسنجانی، از نوع حملات نوشتاری و گفتاری بود. همچنان که در مجلس برخی نمایندگان در صحبت‌های خود به او توهین می‌کردند و اکبر شاه می‌گفتند که رئیس مجلس به آنها تذکر می‌داد و این قبیل بی‌ادبی‌ها نسبت به مرحوم هاشمی رفسنجانی مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این برخی رسانه‌ها نظیر کیهان و جوان که مربوط به جریان اصول‌گرا هستند، مقالاتی علیه هاشمی می‌نوشتند و اتهاماتی می‌زدند، البته این روند از سوی این رسانه‌ها ادامه دارد.

وی افزود: این رسانه‌ها مواردی با عنوان اشرافی‌گری که در مورد هاشمی رفسنجانی وجود خارجی نداشت، را مطرح می‌کردند. البته نامبردگان این روند را رها نکردند کما اینکه با گذشت 5 سال از درگذشت هاشمی رفسنجانی تهمت‌هایی را به او می‌زنند. به عنوان مثال می‌گویند هاشمی رفسنجانی در استخر فرح کشته شده و یا فوت کرده است، در صورتی که استخر فرح نبوده بلکه استخری مربوط به نهاد ریاست جمهوری بوده است. اهانت‌کنندگان به مرحوم هاشمی رفسنجانی دست از توهین برنداشتند و همچنان توبه نکردند کما اینکه در هر فرصتی که به دست می‌آورند توهین می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

آیت الله هاشمی چرا و چگونه ردصلاحیت شد؟ لاریجانی شانس پیروزی در انتخابات داشت ، حذفش کردند / نامه شورای نگهبان توجیه است

21231

کد خبر 1590903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکبر هاشمی رفسنجانی محمد هاشمی مرگ مرحوم هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: آموزش و پروش مسئله اول کشور ماست

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228969 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد