Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشویش اذهان عمومی از سوی فدراسیون نشین ها ادامه دارد و جالب اینکه حالا علی کفاشیان هم وارد این بازی شده و با تحریف تاریخ سعی می کند کشور را از چیزی که قرار نیست رخ دهد بترساند!

به نظر می رسد چماق تعلیق از مسئولان فدراسیون فوتبال به دست اعضای سابق فدراسیون رسیده است!

به گزارش طرفداری، روزنامه، رادیو، تلویزیون، رسانه ها، هرجا را نگاه کنید مصاحبه ای از یکی از اعضای فدراسیون فوتبال با این موضوع خواهید دید؛ اساسنامه اصلاح نشود، فوتبال مان را از جام جهانی کنار می گذارند!

فدراسیون فوتبال که کوچکترین انتقادی را "تشویش اذهان عمومی" می خواند، حالا هرروز مسئولان کشور و مردم را می ترساند، آن هم بابت چه چیزی؟ چیزی که قرار نیست هرگز اتفاق بیفتد!

اگر هر روز ترساندن مردم و بازی با احساسات آن ها با کلید واژه "تیم ملی" و "حذف" مصداق بارز تشویش اذهان عمومی نیست، پس چیست؟ مگر تا حالا شده تیمی که مجوز حضور در رقابت های جام جهانی را به دست آورده باشد از سوی فیفا کنار گذاشته شود؟

امروز موضوع عجیب تر هم شد؛ چماق تعلیق از شهاب عزیزی خادم، داریوش مصطفوی، حسن کامرانی فر و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال به دست علی کفاشیان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کفاشیان در مصاحبه امروز خود با رادیو تهران صحبت های زیر را به زبان آورد:

متاسفانه در آینده جام جهانی را در پیش داریم و قطعا اگر این مشکلات حل نشود جلوی ما را برای حضور در جام جهانی می‌گیرند. همین اتفاق برای پرتغال هم رخ داده بود و فیفا به آنها اعلام کرده بود اگر مشکلاتتان حل نشود نمی‌گذاریم به جام جهانی بروید. از همین الان باید هشدارهای لازم را به مسئولان بدهیم. فیفا می‌تواند در حوزه خود مخالفت کند، همانطور که در فدراسیون فوتبال مجمع می‌تواند یک باشگاه و یک عضو را تعلیق کند و نمی تواند در تشکیلات فدراسیون و فوتبال بیاید،  فیفا هم می‌تواند اعلام کند اگر مشکلاتتان حل نشود نمی توانید در مقابل تیم های خارجی قرار بگیرید.

حرف های کفاشیان تاسف آور است؛ در عصر ارتباطات و تکنولوژی که هر چیزی را می توان با کوچکترین جستجویی پیدا کرد، کفاشیان پا را فراتر گذاشته و با تحریف تاریخ مدعی شده فیفا قبلا پرتغال را هم تهدید کرده بود که از جام جهانی کنار می گذارد.

فیفا در ماه مارچ سال 2011 برابر با اسفند ماه سال 1389 و بعد از رقابت های جام جهانی 2010 آفریقا به پرتغال اخطاری داد، اخطاری که به خاطر شائبه دخالت دولت در فوتبال داده شده بود. گویا دولت قصد داشت در مجمع فدراسیون فوتبال پرتغال که تحت حمایت فیفا است دخالت کرده و بخشی از این مجمع را به اعضای باشگاه ها بسپرد ولی این موضوع با مخالفت فدراسیون پرتغال مواجه شده بود، یعنی دقیقا عکس قضیه ما. اصل خبر را با هم مرور می کنیم:

فیفا در نامه ای به فدراسیون پرتغال که در روزنامه ورزشی آبولا نیز به چاپ رسیده است، از نگرانی عمیق خود نسبت به توقف بازبینی در مقررات این فدراسیون از سوی تعدادی از اعضای آن خبر داده است.
این بازبینی ممکن است روی عضویت برخی از اعضای فدراسیون تاثیر بگذارد به همین دلیل با مخالفت تعدادی از مسوولان مواجه شده که ممکن است بخشی از اختیاراتشان را از دست بدهند.
به همین جهت فیفا به فدراسیون پرتغال هشدار داد، در صورتی که بازبینی در آیین نامه خود را طبق برنامه و همسو با مقررات فیفا انجام ندهد، محروم خواهد شد.

البته این خبر در فضای رسانه ای ایران بازتاب متفاوتی داشت. با یک سرچ ساده به خبری که خبرگزاری ایسنا در تاریخ 14 اسفند 1389 منتشر کرده می رسیم:

فيفا به فدراسيون فوتبال پرتغال هشدار داد تا در ساختار فوتبالش تجديدنظر كند، در غير اين صورت با محروميت روبرو خواهد شد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دولت پرتغال با تنظيم اصلاحيه‌اي خواهان تجديدنظر در روند انتخاب اعضاي فدراسيون و كميته‌هاي زيرمجموعه‌ي آن شده كه اين موضوع دخالت سران سياسي و دولتي در فوتبال تشخيص داده شده و به همين دليل فيفا به اين كشور هشدار داده است. ژروم والكه، دبيركل فيفا از فدراسيون فوتبل پرتغال درخواست كرده تا ضمانت بدهد كه طرح اصلاحي جديد در چارچوب قوانين اجرا خواهد شد، در غير اين صورت هيچ تيم پرتغالي حق شركت در رقابتهاي بين المللي را نخواهد داشت.

فیفا نه قبل از جام جهانی بلکه بعد از جام جهانی آن هم به خاطر دخالت مستقیم دولت در فوتبال به پرتغالی ها اخطار داده بود؛ کجای این موضوع شبیه وضعیت امروز ما است؟ فیفا به تیمی که مجوز حضور در جام جهانی را پیدا کرده اخطار داده بود که آن ها کنار می گذارد؟ اصلا این موضوع را کنار بگذاریم. مگر اکنون دخالت مستقیم از سوی دولت در فوتبال ما اتفاق افتاده است؟ دخالت مستقیم یعنی چیزی مثل زمانی که علی آبادی به صورت مستقیم وارد عمل شد و محمد دادکان را از سمتش برکنار کرد.

اصلا بگوییم علی کفاشیان هم به اشتباه خبر ایسنا را خوانده، باز هم موضوع به ما ارتباطی پیدا نمی کند.

بحث در مورد ایران چیز دیگری است. وزارت ورزش به فیفا قول داده طی یک سال اساسنامه را از طریق پارلمان اصلاح کند و اگر چنین چیزی رقم نخورد، فیفا انتخابات فدراسیون فوتبال را باطل می کند و با تشکیل کمیته عادی سازی، به قول معروف وسط کار می آید تا اساسنامه را با توجه به خواسته فیفا و مجلس اصلاح کند. کمیته ای که متشکل از 6 ایرانی خواهد بود، نه خارجی؛ 3 ایرانی از کمیته ملی المپیک و 3 ایرانی عضو AFC و فیفا. کجای این موضوع شبیه ماجرای سال 2011 پرتغال است؟ اصلا بر فرض محال که شبیه باشد؛ کدام جام جهانی قرار بود در سال 2011 برگزار شود که علی کفاشیان می گوید فیفا تهدید کرده بود پرتغال را از جام جهانی کنار می گذارد؟

آقای کفاشیان، حالا وقت تحریف تاریخ نیست یا بهتر است بگوییم دیگر در عصر ارتباطات تحریف تاریخ معنایی ندارد. فیفا هیچکسی را بعد از دریافت مجوز حضور در رقابت های بین المللی، حذف نمی کند. فیفا شاید روز 12 اسفند با باطل اعلام کردن انتخاباتی که منجر به ریاست عزیزی خادم شد، اداره فدراسیون را تا اصلاح اساسنامه جدید به کمیته عادی سازی بسپارد اما هیچ کاری با تیم ملی ایران ندارد همان طور که بعد از تشکیل کمیته انتقالی در سال 2006 هیچ کاری با تیم ملی ما نداشت و تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا 2007 شرکت کرد.

خود آقایان بهتر از هرکسی این موضوع را می دانند ولی برخورد نشدن با فدراسیون فوتبال بابت تخلف های قبلی باعث شده حالا کسانی مثل شهاب عزیزی خادم و داریوش مصطفوی جرات پیدا کنند در برنامه های تلویزیونی برای کشور خط و نشان بکشند؛ داریوش مصطفوی که به جای پاسخگویی در تلویزیون بارها نماینده مجلس را مورد اهانت قرار داد و به نوعی از پاسخ دادن فرار کرد تا مبادا چماق تعلیق از دستانش بیفتد و شهاب عزیزی خادم هم با حضور در برنامه شب های شهابی به دوربین زل زد و علاوه بر طلبکار شدن در ماجرای VAR اسراییلی، باز هم مردم را از اتفاقی که خودش هم می داند رقم نمی خورد ترساند.

چماق تعلیق فدراسیون نشین ها حالا به علی کفاشیان رسیده، علی کفاشیانی که زمانی دونده بود و حالا باید دید این دونده چماق تعلیق یا همان چوب امدادی را به چه کسی می سپرد؟ 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها شوخی جدید با چماق فیفا! | فدراسیون تعطیل هم شود، ما به جام جهانی می رویم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس بوقچی نفت‌ مسجد سلیمان: به خاطر دل هواداران بازیکنان را کتک زدیم! / فیلم ونتزیا هشتادمین قربانی زلاتان ابراهیموویچ برونو فرناندز در مورد شایعات انتقال به بارسلونا: این کار خبرنگاران زردنویس است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام جهانی تحریف تاریخ علی کفاشیان عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!