Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:53:04 GMT

عکس مشترک یکتا ناصر و لبخنده و حکایت یک لالایی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۵۹۲۶

عکس مشترک یکتا ناصر و لبخنده و حکایت یک لالایی

یکتا ناصر با انتشار عکسی از خود در کنار زنده‌یاد حمید لبخنده که در پشت صحنه سریال «با من بمان» ثبت شده است، حاطره‌ای از این کارگردان را روایت کرد.

به گزارش ایسنا، سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ به سفارش شبکه سه سیما ساخته شد و در سال ۱۳۸۱ به روی آنتن رفت.

حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، افسانه بایگان، سام درخشانی و هما روستا، جمال اجلالی، مهدی پاکدل و ستاره اسکندری از بازیگران اصلی این سریال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکتا ناصر با روایت خاطره‌ای از این سریال نوشته است:

«آقای حمید لبخنده، عزیزم استاد عزیزم، در این عکس از سریال «بامن بمان» شما داشتید برای یکی از صحنه‌ها یک لالایی قدیمی را که شاید خودتان هم با آن آرامش می گرفتید را با من تمرین می‌کردید. هنوز هم خاطرم هست که برای لحظه به لحظه هر پلانی چه قدر با انرژی و با انگیزه تلاش می کردید.

ای کاش می‌توانستم آن‌گونه که شما دوست داشتید این لالایی را زمزمه کنم تا شاید اندکی آرامش را به پاس تمامی آموزه هایتان که همواره آویزه گوشم است، به شما هدیه کنم.

اندوه عمیقم از رفتنتان یک طرف، حسرت و غمم از سالها کارنکردنتان به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده یک طرف دیگر، ما را محروم کرد آزار نابخردان از آن همه توانایی ... تسلیت می‌گویم به نزدیکان و دوستداران شما.»

حمید لبخنده، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر و تلویزیون شامگاه شنبه ( ۱۸ دی ماه) بر اثر عوارض ناشی از یک عمل جراحی درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید لبخنده درگذشت یکتا ناصر حمید لبخنده یکتا ناصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد

به گزارش جماران؛ رسانه‌های آمریکایی نوشتند نمایش نسخه ارتقا یافته سامانه "باور-373" در رژه نظامی، ارسال پیام قوی بازدارندگی و توانمندی ایران است.

رسانه‌های آمریکایی روز دوشنبه به پیشرفت صنایع دفاعی ایران به ویژه در ساخت انواع سامانه‌های پدافند هوایی اشاره کردند.

نشریه "نیوزویک" در این باره نوشت، ایران اخیرا نسخه جدید و پیشرفته سامانه دفاع هوایی "باور-373" را عرضه کرده است. ایران اعلام کرده که این سامانه می‌تواند جنگنده‌های رادارگریز آمریکایی را رهگیری کند.

سامانه باور-373 اولین بار سال 2019 وارد نیروهای مسلح ایران شد و قابلیت‌های آن با سامانه‌های موشکی زمین به هوای "اس-300" روسیه مقایسه می‌شود. ایران در جریان رژه نظامی اخیر در روزارتش (29 فروردین) از جدیدترین نمونه باور-373 رونمایی کرد. وبگاه "ساف رپ" ویژه امور نظامی نیز در تشریح نمایش نوع ارتقا یافته باور-373 ‌آن را "توسعه قابل توجه صنایع دفاعی ایران" خواند.

این وبگاه نوشت، بخش دفاعی ایران به‌طور آشکاری در حال رشد است و دلیل آن تحریم‌های بین‌المللی است که این کشور را مجبور کرده منابع بیشتری را به توسعه تسلیحات بومی اختصاص دهد.

این وبگاه در خاتمه نوشت که نمایش نسخه ارتقا یافته سامانه باور-373 ارسال پیام قوی بازدارندگی به دشمنان بالقوه ویژه در چشم‌انداز پیچیده ژئوپلیتیکی منطقه خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)