Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در کرمان ضمن بازدید از کشتارگاه دام شهرستان گفت: وضعیت کشتارگاه دام در حال حاضر به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیوب و مشکلات کشتارگاه برطرف شود.

خبرگزاری میزان - حسین سلامی، در جریان بازدید از کشتارگاه دام  شهرستان جیرفت اظهار کرد: در این بازدید شرایط موجود بررسی و نواقص کشتارگاه دام مشخص شد همچنین بنا است  ظرف مدت ۷۲ ساعت راهکار‌های افزایش کیفیت خدمات به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه رفع عیوب و مشکلات کشتارگاه دام جیرفت ضرورت دارد تصریح کرد: اگر چه اقداماتی در زمینه ایجاد کشتارگاه دام جیرفت صورت گرفته اما نیاز به تغییرات اساسی دارد؛ اداره محیط زیست نیز اقدامات طراحی و ساخت سپتیک‌های فاضلاب، فضای داخلی کشتارگاه دام و وضعیت دستگاه تأمین آب و ... را بررسی می‌کند و ظرف مدت ۷۲ ساعت نواقص را به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم گزارش می‌دهد.

سلامی ادامه داد: کشتارگاه دام جیرفت از سال‌ها پیش در مکانی کاملاً فرسوده و به دور از امکانات در حال ارائه خدمت است و از آنجایی که این محیط به طور مستقیم با سلامت مردم سرو کار دارد باید مسیر ورود و خروج کشتارگاه دام توسط شهرداری به صورت مجزا تعبیه شود و همچنین باید مشکلات ساختمان کشتارگاه دام از نظر امکانات اولیه و تامین برق اضطراری، نیروی حفاظتی و ورود و خروج افراد به قید فوریت رفع شود.


در جریان این بازدید محمود معناصری شهردار جیرفت اظهار کرد: انشاءالله پس از اخذ گزارش فنی، نواقص توسط کارشناسان اداره دامپزشکی و محیط زیست و تعامل با این ادارات برطرف و بازرسی و نظارت بیشتر بر نحوه کشتار دام انجام شود.

این بازدید در راستای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ بهداشت عمومی و بررسی شرایط کشتارگاه و ایجاد راهکار برای افزایش کیفیت خدمات به شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: بازدید رئیس حوزه قضایی رابُر کرمان از کشتارگاه دام

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتارگاه دستگاه قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتارگاه دستگاه قضایی کشتارگاه دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

وی گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.
باغ فین کاشان پانزدهم آذر سال ۱۳۱۴ خورشیدی با شماره ۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور ثبت و در زمستان ۱۳۸۹ به همراه چند باغ ایرانی دیگر، به ثبت جهانی رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین