Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته شانزدهم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور بعدازظهر امروز و از ساعت ۱۶ به طور همزمان برگزار شد که دو تیم مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفتند و یک برد و یک باخت برای والیبال مازندران رقم زدند.

دو تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال که دیدار پیشین را روز چهارشنبه ۱۵ دی در آمل و مقابل یکدیگر برگزار کرده بودند و لبنیات هراز آمل پیروز آن مسابقه شده بود، امروز در رامسر و یزد مقابل حریفان خود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هورسان رامسر در سالن شهید صدر میزبان یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی شهرداری ارومیه شد و لبنیات هراز آمل در یزد به مصاف همسایه پایینی خود در جدول شهداب یزد رفت. 

شاگردان مسعود آرمات در هورسان رامسر که هفته پیش در آمل مقابل تیم هم‌استانی خود تن به شکست داده بودند و از کسب ششمین برد بازماندند در مسابقه امروز مقابل شهرداری ارومیه تیم دوم جدول دست به کار بزرگی زدند و توانستند مدعی قهرمانی را با کسب برد ۳ – ۱ ناکام به ارومیه بفرستند. نکته قابل توجه این مسابقه نیز حضور تماشاگران رامسری در سالن بود که با مجوز ظرفیت ۳۰ درصدی در سالن حضور یافتند و پس از دو سال دوری از مسابقات دوباره فضای مسابقات را برای هورسان پرهیجان کردند.

هورسانی‌ها بر خلاف فاصله امتیازی و جدولی دو تیم از ابتدای مسابقه تیم برتر زمین بودند و توانستند با سرویس‌های دقیق و حملات درست و دفاع‌های مناسب روی تور از حریف پیش بیفتند و دست نخست را ۲۵ – ۱۹ به سود خود تمام کنند. دست دوم نیز مانند دست نخست با برتری شاگردان مسعود آرمات آغاز شد و ادامه یافت و این بار با نتیجه ۲۵ – ۱۸ حریف قدرتمند خود را شکست دادند.

 اما شهرداری ارومیه در دست سوم عملکرد بهتری نسبت به دست‌های اول و دوم نشان داد و پا به پای میزبان تا امتیازات پایانی پیش رفت و در نهایت ۲۸ – ۲۶ برنده شد تا بازی به دست چهارم کشیده شود. در دست چهارم نیز بازی مانند دست سوم حساس و نزدیک دنبال شد و پس از این که دو تیم تا امتیاز ۲۴ برابر پیش رفتند، هورسان رامسر موفق شد با کسب دو امتیاز پیاپی حریف مدعی خود را ۲۶ – ۲۴ شکست دهد تا علاوه بر کسب ششمین برد فصل و صعود در جدول، برای نخستین بار موفق به شکست شهرداری ارومیه شود. دو تیم در فصل قبل و نیم‌فصل نخست این دوره از مسابقات سه بار به مصاف هم رفته بودند که هر سه بار شهرداری ارومیه توانست هورسان را شکست دهد.

هورسان با کسب ششمین برد خود ۲۰ امتیازی شد و با دو پله صعود در جدول به رتبه یازدهم رسید.

شهداب یزد ۳ - لبنیات هراز آمل صفر

دیگر تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر والیبال که هفته قبل موفق به کسب دهمین برد فصل شده بود، امروز در تقابل با شهداب یزد نتوانست همسایه پایینی خود در جدول را شکست دهد و شانه به شانه پیکان در جدول پیش برود.

لبنیات هراز آمل که انتظار می‌رفت باتوجه به آمادگی تیمی خوبی که داشت با یک برد ارزشمند از یزد برگردد، در یزد روز خوبی نداشت. شاگردان عطایی در روز درخشش ستاره‌های شهداب عملکرد همیشگی خود را به نمایش نگذاشتند و در نهایت ۳ – ۰ بازی را واگذار کردند.

دست نخست را لبنیات هراز با ترکیب علی رمضانی، عرفان نوروزی، علی شفیعی، امیرخداپرستی، امیرحسین اسفندیار، رضا قرا و مجتبی یوسفی آغاز کرد و تا امتیاز ۱۰ پا به پای شهداب پیش رفت. اما در ادامه بازیکنان شهداب با چند دفاع روی تور عالی از مهمان آملی خود پیش افتادند و با همان چند امتیاز اختلاف توانستند ۲۵ – ۲۱ پیروز شوند.

عطایی در دست دوم با یک تغییر پوریا خانزاده را به جای خداپرستی وارد زمین کرد تا هراز کنترل بازی را در اختیار بگیرد. اما شهداب یزد باز هم آغاز بهتری داشت و از میانه‌های دست نیز به لطف دفاع‌های کم‌نقص بازیکنان خود اختلاف امتیاز ایجاد کرد و در نهایت ۲۵ - ۲۰ برنده شد.

بازیکنان لبنیات هراز در دست سوم آغاز بهتری نسبت به میزبان داشتند و حتی توانستند از شهداب یزد چهار امتیاز پیش بیفتند. اما روز درخشان بازیکنان شهداب با ادامه دفاع‌های روی تور تکمیل شد و یزدی‌ها توانستند علاوه بر جبران امتیازات عقب افتاده، پنج امتیاز نیز از هراز پیش بیفتند. تلاش شاگردان عطایی برای جبران اختلاف امتیاز و برنده شدن در دست سوم نتیجه نداد و در نهایت شهداب یزد با نتیجه ۲۵ – ۲۱ این دست را نیز به سود خود تمام کرد تا در مجموع ۳ – ۰ پیروز میدان شود و ششمین شکست هراز را در این فصل ثبت کند.

لبنیات هراز آمل با این باخت همچنان ۲۸ امتیازی و در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ۲۲ دی برگزار می‌شود که طبق برنامه هورسان رامسر در مریوان به مصاف راه‌یاب ملل تیم رتبه ششم جدول می‌رود و لبنیات هراز در آمل از سایپای رده دوازدهمی میزبانی می‌کند.

برچسب‌ها مازندران تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه والیبال شهداب یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر مازندران تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه والیبال شهداب یزد لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه هورسان رامسر شهداب یزد دست سوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران