Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر محرومیت دراگان اسکوچیچ از حضور در بازی مقابل عراق تصحیح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز خبری مبنی بر یک جلسه محرومیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در رسانه ها منتشر و عنوان شد که اسکو به دلیل اتفاقات پیش آمده در جریان دیدار برابر لبنان، از سوی کمیته انضباطی فیفا محروم شده اما این خبر صحت نداشته و سرمربی تیم ملی مشکلی برای همراهی ایران در دیدار بعدی از مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاقات، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۱ با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، از محرومیت یک جلسه ای دراگان اسکوچیچ و همچنین پرداخت مبلغ ۵ هزار فرانک سوئیس خبر داد. در متن رأی صادره به وضوح ذکر شده است که محرومیت یک جلسه ای سرمربی تیم ملی در دیدار برابر سوریه گذرانده شده است و اکنون اسکوچیچ تنها باید مبلغ ۵ هزار فرانک سوئیس را به حساب رسمی فیفا واریز کند. طبق حکمی که یک روز پس از دیدار برابر سوریه به دست امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران رسید، عنوان شده است که اسکوچیچ یک جلسه محرومیت را مقابل سوریه گذرانده و اخبار منتشره مبنی بر غیبت این مربی در دیدار بعدی نادرست بوده.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی