Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یک‌شنبه) با هفت دیدار برگزار شد و تیم هورسان رامسر شگفتی ساز شد و شهرداری ارومیه را در رامسر متوقف کرد. تیم سپاهان هم در یک بازی بسیار حساس و نزدیک ۳ بر ۲ تیم شهرداری گنبد را شکست داد تا از بحران خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس رفسنجان هم توانست ۳ بر ۲ فولاد سیرجان را از پیش رو برداشت.

شهداب یزد ۳ – صفر لبنیات هرازآمل

تقابل شهداب یزد و لبنیات هراز آمل به عنوان تیم‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی، از جمله رقابت‌های جذاب هفته شانزدهم بود که با نتیجه ۳ بر صفر و ثبت امتیازات جالب ۲۵ بر ۲۱ در هر ۳ ست به سود یزدی‌ها تمام شد. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان با پیروزی در هفته شانزدهم، هم انتقام باخت هفته سوم دور رفت را از آملی‌ها گرفتند و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند تا تعداد برد‌های شهداب به عدد ۹ برسد. شاگردان طلوع کیان در حال حاضر با ۹ پروزی و ۷ شکست به رده پنجم جدول لیگ برتر والیبال رسید.

بهروز عطایی و علیرضا طلوع‌‍کیان سال‌ها به عنوان سرمربی و مربی در تیم‌های ملی و باشگاهی در کنار یک دیگر حضور داشته اند. رویارویی دو تیم هرازآمل و شهداب یزد با هدایت این دو سرمربی از جذابیت‌های هفته شانزدهم بود.

پاس گرگان ۳ – ۲ راه یاب ملل

تیم نهم جدولی پاس گرگان در هفته شانزدهم در یک بازی کاملا چالشی و حساس، میزبان مدعی خود راه‌یاب ملل مریوان را با نتیجه سه بر دو شکست داد تا هم انتقام باخت سه بر یک دور رفت را گرفته باشد و هم خط و نشان معناداری برای مریوانی‌ها بکشد که تا هفته گذشته در رده پنجم جدول ایستاده بودند.

در این دیدار شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس گرگان در ست‌های دوم، سوم و پنجم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند. مریوانی‌ها هم در ست اول و چهارم موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ شدند و یک امتیاز به جمع امتیازات قبلی خود اضافه کردند.

هورسان رامسر ۳ – یک شهرداری ارومیه

تیم قعرنشین هورسان رامسر در روز میزبانی خانگی از تیم دوم جدول رده‌بندی، شگفتی‌ساز شد. هورسان که جدال هفته سوم دور رفت را با هدایت فرشاد سعیدی و با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه واگذار کرده بود، در بازی دور برگشت و با هدایت مسعود آرمات انتقام سختی از حریف مدعی خود گرفت و با نتیجه مشابه سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در این بازی تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز ۲۸ بر ۲۶ شدند. اما رامسری‌ها که شروع خوبی در بازی داشتند، ست‌های اول و دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به نام خود سند زدند و در ست چهارم هم با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ بر حریف قدر خود غلبه کردند.

شهرداری ورامین ۳ – ۲ سایپا تهران

جدال تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی به سود شهرداری ورامین تمام شد؛ البته طی یک رالی جذاب پنج سته. شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین در روز میزبانی از نارنجی‌پوشان سایپا که تا پیش از هفته شانزدهم با ۶ برد ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده بودند، موفق شدند میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهند. نکته جالب توجه این که بازی هفته سوم دور رفت دو تیم هم در پنج ست برگزار که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ورامینی‌ها تمام شده بود.

در بازی این هفته، ورامینی‌ها در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ رسیدند. سایپا هم ست‌های دوم و سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود تمام کردند.

پیکان تهران ۳ – صفر آذرباتری ارومیه

پیکانی‌ها بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد مبارکه سپاهان، در هفته شانزدهم میزبان آذرباتری ارومیه بودند. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که تقابل هفته سوم دور رفت با نتیجه ۳ بر صفر به سود آذرباتری ارومیه تمام شده بود. شاگردان پیمان اکبری در دور برگشت، موفق به جبران مافات شدند و حریف ارومیه‌ای خود را با نتیجه ۳ بر صفر و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ شکست دادند.

پیکانی‌ها با پیروزی در این دیدار با ۱۱ پیروزی و ۵ شکست و با ۳۳ امتیاز در رده سوم باقی ماند و تنها با یک برد کمتر در تعقیب شهرداری ارومیه است.

بیشتر بخوانید

خاطیان بازی شهداب یزد و شهرداری ورامین به کمیته انضباطی می‌روند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال هفته سوم دور رفت شهرداری ارومیه شهرداری ورامین نتیجه ۳ هفته شانزدهم شهداب یزد ۲۵ بر ۱۹ تمام شد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید